Naravno, Opel uz ove materijale nije objavio nikakve precizne tehničke podatke o novom modelu, ali je jasno da je astra GTC u potpunosti dizajnerski zasnovana na privlačnom GTC Paris Concept modelu koji je premijerno pokazan na sajmu automobila u Parizu krajem prošle godine.
Na animacijama je lako primjetiti da serijska Astra GTC neće imati agresivnu prednju masku kao što je to imao konceptni model, a nestala su i LED svjetla za maglu te dvostuki završetak izduvnog sistema.
Kao i sa prethodnom Astrom GTC, novi model će biti ponuđen sa standardnim motorima, koji su ponuđeni i sa petovratnim modelom, dok će svakako vrh ponude predstavljati sportska i prestižna OPC verzija.
Iako se prethodna Astra OPC nije proslavila velikim tržišnim uspjehom to nije obeshrabrilo Opel. Naprotiv, novi OPC dobiti će 2,0-litarski turbomotor koji će proizvoditi čak 290 KS, a iako će kao i prethodnik snagu prenositi samo na prednje točkove, ovaj put podupravljanje ne bi trebalo biti problem jer je Opel za astru OPC pripremio i djelimičnu blokadu diferencijala.
Također, za Astru GTC Opel se dodatno pozabavio i ovjesom, pa će ovaj model dobiti takozvani Flex Ride ovjes koji svoju sposobnost, između ostalog, duguje jednostavnom ali vrlo efikasnom rješenju Wattsovih poluga.