Astra GTC je dizajnerski skoro u potpunosti zasnovana na konceptu GTC koji je predstavljen 2003. godine u Ženevi. Interesantno je da će ova verzija biti 15 mm duža od petovratne karoserijske izvedenice, a imati će i znatno položeniji krov, što se može lako vidjeti i na prvim fotografijama.
Paleta agregata za GTC Astru neće biti ograničena samo najjačim motorima, nego će dobiti baš sve pogonske jedinice koje se nalaze i u standardnoj verziji.
Pored atraktivnog izgleda GTC će se isticati i IDS (Interactive Driving System) ovjesom, sa naprednim CDC sistemom elektronske kontrole amortiziranja.
Zahvaljujući povezanosti brojnih senzora i ESP, ABS i CDC sistema, ova Astra će biti prvi velikoserijski automobil sa elektronskom kontrolom šasije, što će znatno unaprijediti komfora vožnje ali i aktivnu sigurnost.
Također jednostavnim pritiskom na dugme biti će moguće odabrati i sportski način rada ovih sistema, koji tada sportskim prohtjevima vozača prilagođava cijelo vješanje automobila, ali i odziv upravljačkog sitema i agregata, te način prenosa ako je ugrađen Easytronic automatski mjenjač.
E.Z.