Sajam u Frankfurtu
0

Novi Volvo C30 R-Design sa sportskim podvozjem

Sarajevo-x.com
Volvo C30 R-Design najbliži je istinskom sportskom modelu u gami Volvo vozila. Njegovo novo podvozje naglašenije je izvedbe, sa čvršćim i drugačijim osobinama. A dodatna ekskluzivna oprema daje modelu C30 R-design stav baš kakav treba.

Najveće promjene koje ovaj debitant na ovogodišnjem Frankfurtskom sajmu automobila donosi skrivene su ispod karoserije modela. I uprkos tome što C30 R-Design raspolaže naglašenom vanjštinom i dizajnerskim rješenjima. Njegovo podvozje i upravljački sistem u središtu su pažnje. A sve u cilju stvaranja sportskog doživljaja vožnje, uz sofisticirani osjećaj udobnosti koji se može mjeriti samo sa najvećim igračima.

"Novo R-Design podvozje nadovezuje se na uspješno sportsko podvozje koje je stiglo ove godine, sa modelom Volvo S80. Iako se u mnogo čemu razlikuju ove dvije kategorije automobila, mi smo uspjeli iskoristiti prijašnje iskustvo i ugraditi ga u Volvo C30", ističe Stefan Sällqvist, menadžer za dinamiku vozila pri Volvo Cars korporaciji.

Kako bi se zadovoljili visoki standardi, došlo je do promjena na R-Design podvozju u nekoliko segmenata. Upravljanje je preciznije zahvaljujući čvršćim vodilicama. Snižen je omjer upravljanja, što daje 10% brži odziv na upravljački input. Čvrstoća opruga povećana je za 30% kako bi se pojačao nastup modela prilikom entuzijastičnog načina vožnje. Prigušivači su također čvršći i sačinjeni su od ekskluzivne mono-cijevi koja znatno brže podiže pritisak. Čvršći su i stabilizatori koji smanjuju svaku tendenciju naginjanja prilikom vožnje u zavojima.

Novo sportsko podvozje dalo je C30 R-Design modelu uravnoteženiji i strastveniji nastup. Kontakt s cestom je postao direktniji, a odziv kotača je brži i glađi, čime se promovira pažljiviji način vožnje. A to je nešto što dakako pridonosi sigurnosti.

"Vozač s punim samopouzdanjem može od automobila očekivati predvidljivo ponašanje. To je vrlo važno, jer u fokusu pažnje prilikom razvoja ovog podvozja nama je bila najvažnija sigurnost. Taj osjećaj sigurnosti znači da vozač može u potpunosti uživati u sportskim voznim karakteristikama", napominje Sällqvist.

Stručnjaci za razvoj podvozja u Volvu podvrgli su R-Design intenzivnom režimu testova kroz cijelu Evropu. Kako na uskim, zavojitim cestama Engleske tako i na brzim trakama njemačkog autobana. A isto tako i na zaleđenim zimskim cestama najsjevernije Skandinavije. Rezultati su više nego zadovoljavajući.

"Kupac koji isproba novi C30 R-Design odmah će osjetiti razliku. Čak i prije negoli je automobil prešao 50 metara vozač će osjetiti poboljšani učinak upravljanja i posve novi odziv podvozja. Izuzetno smo zadovoljni postignutim rezultatom i nadamo se da će revnosni vozači podijeliti sa nama taj osjećaj", nastavlja Sällqvist.

Najuočljivija dizajnerska promjena vidi se na redizajniranom prednjem i stražnjem dijelu vozila. Detalji karoserije obojeni su istom bojom kao ostatak karoserije automobila dajući vizualnu impresiju o tome da je automobil niži nego prije. Iako je zapravo model spušten za samo 10 mm. Novi C30 R-Design opremljen je petokrakim Cratus naplatcima, baš kao ostatak R-Design game. Unutrašnjost modela dostupna je sada sa dramatičnim presvlakama u crnoj boji kao mogućom opcijom.

R-Design je namijenjen mlađim kupcima koji traže personalizirani automobil ekskluzivne sportske prirode. U isto vrijeme R-Design je postao način na koji Volvo može povećati atraktivnost svoje marke te pojačati emocionalnu vezu koju kupci osjećaju prema Volvo proizvodima. Istraživanje preferencija kupaca pokazuje da se ovakva stategija Volvu itekako isplati. Na nekim tržištima čak 80% od svih kupaca rado bi odabralo R-Design verziju modela C30. A veliki broj tih ispitanika ima ispod 35 godina. Što je za Volvo značajan novi segment.

"Ono što je nagnalo ove kupce da izaberu Volvo model su dizajn i stav kojeg donose R-Design modeli. Na taj način R-Design pomaže povećati ukupnu prodaju Volvo modela te sniziti dobnu skupinu naše baze kupaca, a što su izuzetno pozitivna kretanja za nas", zaključuje Lennart Stegland, predsjednik Volvo odjela za specijalna vozila.