Mini Open je opet pokazao jedinstvenost marke, te na njemu nećemo zateći popularno riješenje tvrdog sklopivog krova nego tradicionalni meki krov koji će pokretati elektronika, i kojem će trebati samo petnaest sekundi za potpuno sklapanje odnosno rasklapanje.
Naravno kao u svakom modernom kabrioletu iz zadnjih sjedišta su montirana dva roll bara, i to veoma lijepo dizajnirana i izvedena iz aluminija.
U odnosu na standardnu verziju na vanjskom dizajnu je primjetno, pored nedostatka krova naravno, nekoliko promjena.
Tako su redizajnirani prednji i zadnji odbojnici, pa je u prednjem sada primjetno i prisustvo integrisanih maglenki, dok su malo blaže promjene pretrpili i usisnici zraka pa čak i farovi.
Za sada nema zvaničnih podataka o paleti motora koja će pokretati ovaj zavodljivi cabrio, ali se pretpostavlja da će biti identična onoj u standardnom modelu, pa se može očekivati i Mini Open pokretan turbodizelašem.