Onda ne iznenađuje da im je prilikom razvijanja novog Civica Type R jedan od primarnih ciljeva bilo izbijanje na vrh tabele u žestokoj konkurenciji sportskih automobila s pogonom preko prednje osovine.
Nastojanja su na kraju urodila plodom, jer je novi Civic Type R zatvorio krug na Nordshleife za 7 minuta i 50.63 sekunde, što je za oko 4 sekunde brže od rekordnog vremena koje je prije nekoliko mjeseci ostvario Renault Megane RS 275 Trophy-R (7 minuta i 54.36 sekunde).
Prosječna brzina kojom se kretao Civic Type R iznosila je 158 km/h. Poređenja radi, Civicu Type R iz 2001. godine, doduše sa osjetno slabijim atmosferskim motorom, za zatvaranje punog kruga trebalo je 8 minuta i 46 sekundi.
Uz vrhunski konstruiran ovjes, upravljački sistem, kočnice i posebno razvijene gume, za obaranje vremena Megana RS 275 Civicu je definitivno pomogla i činjenica da je iz iste motorne konfiguracije japanski proizvođač izvukao 35 KS više, iako je prije premijernog predstavljanja iz Honde uporno stizala informacija da će motor novog produkcijskog Civica Type R nuditi 280 KS.
Bilo kako bilo, produkcijski Civic Type R "vuče“ 310 KS, uz vrijednost najvećeg obrtnog momenta od 400 Nm. Prijenos snage obavlja se preko ručnog 6-stepenog mjenjača. Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 5,7 sekundi, a maksimalna brzina je 270 km/h. Prodaja počinje početkom ljeta, a početna cijena automobila iznosi oko 41.000 eura.