Golf Plus se pozicionira kao progresivni allround automobil nove generacije vozila. Iako je na prvi pogled neosporno prepoznatljiv kao tipični Golf, ipak stilistika odaje veliku suverenost i otkriva sasvim nove Golf perspektive.
Ono što ga posebno odlikuje jesu karakteristična rešetka hladnjaka, prednji blatobrani i poklopac motora, C-stup, branici, kao i forma velikog poklopca prtljažnika. Dizajneri Golfa Plus uobličili su sasvim drukčija vrata, poklopce, branike, blatobrane, krov, glavna i stražnja svjetla.
Golf Plus će u početnoj fazi biti dostupan s dva benzinska i dva dizel motora (TDI). Osnovu čini 1,4 litreni benzinac s 55 kW/ 75 KS, 1.6 FSI – s homogenim izravnim ubrizgavanjem benzina – sa snagom od 85 kW/115 KS, a predviđen je za super benzin od 95 ROZ. Oba TDI imaju snagu od 77 kW/105 KS i 103 kW/140 KS.
Tokom prvog polugodišta 2005. program agregata će biti kompletiran za 1,6 litreni benzinac sa 75 kW/102 KS, potom 2.0 FSI sa 110 kW/150 KS, kao i TDI sa 66 kW/90 KS.
Osim ručnih 5 i 6- stepenih mjenjača Volkswagen je za Golfa Plus ponudio i 6-stepeni automatski mjenjač (Tiptronic), kao i DSG-mjenjač s dvostrukom spojnicom. Tiptronic je kombiniran s benzincima, dok je DSG u ponudi sa TDI-motorima.