Konceptni model Aveo RS bio je izložen na automobilskim sajmovima u Detroitu i Ženevi početkom ove godine, a sada je za sajam u Parizu "Chevrolet" pripremio finalnu serijsku verziju, koja je zadržala odličan izgled koncepta.
Upečatljivim elementima dizajna, poput agresivnog prednjeg dijela s izraženim dvostrukim prednjim svjetlima, te dvostrukom maskom, ali i podignute linije bokova i kratkog zadnjeg prevjesa, pa i sa manjim detaljima kao što je skrivena ručka zadnjih vrata na C-nosaču, novi Aveo hrabro ulazi većim koracima među vrlo žestoku konkurenciju.
Zahvaljujući agresivnom obliku i kompkatnim proporcijama trovratni Aveo bi trebao privući mlađe kupce koji žele pristupačan ali ujedno i atraktivan automobil. Limuzinska verzija s četverim vratima pojavit će se idućeg ljeta, zajedno s peterovratnom verzijom.
Novi Aveo je duži i širi od prethodnika, što omogućuje da ima prostran interijer i kapacitet prtljažnika među najboljima u klasi. Dizajn unutrašnjosti donosi možda još više novosti nego vanjski izgled, posebno dio s instrumentima koji je inspirisan rješenjima sa motocikala, i dolazi s analognim tahometrom u kombinaciji s digitalnim brzinomjerom i svjetlima upozorenja. Centralna konzola ima plavo pozadinsko osvjetljenje, dok prednja konzola može biti u boji po odabiru.
S novim Aveom bit će dostupna bogata ponuda četverocilindarskih benzinskih i dizelskih motora, pa tako ponuda benzinaca uključuje dvije 1.2-litarske verzije snage 70 i 86 KS, 1.4-litarski agregat od 100 KS, te 1.6-litarski koji proizvodi 115 KS. Prvi put će Aveo biti ponuđen s dvije verzije 1.3-litarskog dizelskog motora, i to od 75 i 95 KS, a oba će dolaziti sa Start / Stop sistemom za dodatnu uštedu goriva.
"Chevroletov" prvi šestostepeni automatski mjenjač na malom automobilu bit će dostupan s Aveom 1.4 i 1.6, kao opcija na većini tržišta. Ručni mjenjači dolaze u verzijama sa pet ili šest stepeni prenosa, zavisno od dabira motora.