Stiže i Bugatti sedan
0

Nova supersportska limuzina iz Bugattija

Sarajevo-x.com
Foto: AutoExpress.co.uk
Foto: AutoExpress.co.uk
Nakon apsolutne eksplozije egzotičnih supersportskih limuzina, kao što su Porsche Panamera, Aston Martin Rapide i Lamborghini Estoque, i Bugatti se odlučio pridružiti tom trendu i, bez obzira na nepovoljnu ekonomsku situaciju, razviti superbrzu i superskupu limuzinu.

S obzirom da je sa Veyronom, koji košta 900.000 funti ali ima i maksimalnu brzinu od 407 km/h, Bugatti uspio stvoriti najbrži i najskuplji supersportski automobil, sada su naumili konstruisati limuzinu sa istim osobinama. Tačnije, na predstojećem sajmu automobila u Frankfurtu Bugatti planira proslaviti svoj 100. rođendan premijerom modela Royale, naravno u konceptnoj formi koja će služiti za podgrijavanje mašte dok serijska verzija ne bude spremna.

Za inspiraciju je poslužio legendarni model Type 41 Royale iz 1927. godine, a već sada je poznato da će novi Royale biti jedanko skup i nedostižan kao i Veyron, te da će se u ograničenoj seriji proizvodnje ponuditi samo najvjernijim kupcima ove marke. Prema prvim, još uvijek nezvaničnim fotografijama lako je zaključiti da u Bugattiju nisu htjeli pretjerano eksperimentisati sa izgledom, pa je osnova bio Veyron, čije su proporcije i rješenja prilagođene limuzinskom obliku.

Ono što će Royalea definitivno razlikovati od Veyrona je unutrašnjost. Iako i sam Veyron ima jednu od najluksuznijih i najbogatijih unutrašnjosti, Royale će otići korak dalje te je već sada izvjesno da je malo automobila na svijetu koji će moći parirati tako skupom i ekskluzivnom uređenju.

Zanimljivo je i to da Bugatti neće u potpunosti samostalno razvijati Royale, nego će pomoć dobiti od Bentleya, koja je zapravo sada bratska kuća, s obzirom na to da su obje kompanije pod okriljem Volkswagen grupacije. Tako će Bentley i Bugatti zajednički raditi na razvoju nove platforme sa motorom na prednjoj osovini, a nakon Royalea tu platformu će koristiti i Bentleyev novi Arnage. Što se tiče ostale tehnologije, Royale će je preuzeti sa Veyrona, pa će tako i u ovom modelu biti prisutan famozni 8,0.litarski W16 motor kao i pogon na sve točkove. Sa 1001 KS na raspolaganju Royale će do 100 km/h stizati za samo tri sekunde, a kraj ubrzavanju doći će na maksimalnih 402 km/h.

Ipak, u Bugattiju ne žele posebno ni žuriti sa razvojem ovog modela zbog nepovoljne tržišne situacije, ali već 2011. bi se mogla očekivati i serijska verzija. Ujedno, u Bugattiju će svoj rođendan proslaviti i posebnom verzijom Veyrona koji će dobiti jači motor i zavidnu "ergelu“ od čak 1.350 KS.