{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Nova mladost za Peugeot 206

S
22.2.2009. u 20:08
0
15
Nova mladost za Peugeot 206
0
Nova mladost za Peugeot 206
Praksa da se stariji modeli zadrže u proizvodnji nije neobična, a još manje je rijetka pojava da upravo takvi modeli budu temelj dobre prodaje nekog proizvođača. Peugeot je ovaj put otišao korak dalje, pa je skoro zaboravljenoj 206-ici produžio „rok trajanja“ i dao joj vrlo zanimljiva uljepšanja.
S obzirom da Peugeot 206 spada među najdugovjčenije modele u svojoj klasi, te da je zaista ostao dugo aktuelan i poželjan u ponudi Peugeota nakon dolaska njegovog nasljednika, modela 207, ovaj francuski proizvođač odlučio se na neobičan potez. Naime, rukovodstvo Peugeota je nakon detaljne ekonomske analize odlučilo da izvede detaljnu obnovu modela 206 i tako mu obezbjedi još barem par godina sigurne tržišne egzistencije. Također, ovaj potez ne treba gledati kao bespotrebnu investiciju u zastarjeli model, s obzirom da je riječ upravo o 206-ici koja je godinama bila rekorder u prodajnim rezultatima, tako da minimalno ulaganje u model koji se višestruko isplatio postaje zanemarivo ako će donijeti i neznatno poboljšanje ukupne prodaje ove marke.



Također, u vrijeme kada globalna ekonomska kriza diktira svim granama industrije i tržišta ovaj potez može se ispostaviti kao genijalan, s obzirom da je na tržištu drastično povećana potražnja za jefitnijim i manjim automobilima. U takvim uslovima gotovo je neophodno imati u ponudi jeftin model kakvom nedostaje konkurencija, a koji ujedno izgleda sasvim moderno i ujedno nudi sve što nude i savremeniji modeli.
Ovako pripremljen najmanji Peugeot dobiće ime 206+, a s obzirom na novi izgled koji opravdano izgleda na mutanta između 206-ice i 207-ice, takvo ime mu idelano odgovara. Tako cijeli prednji dio izgleda, uz izuzetak samih dimenzija, gotovo identično kao na većem i mlađem 207, a modernija svjetlosna grupa i modernije oblikovani odbojnici čine ukupan utisak da je riječ o znatno modrnijem i ozbiljnijem automobilu. Na jednak način je obnovljena i unutrašnjost, pa je tako 2'6+ dobio potpuno novi kokpit, koji je, naravno, jasna kopija onoga iz modela 207, dok bolji mateijali i zanimljivije kombinacije boja načajno poboljšavaju utisak prilikom boravka u ovakvom 206.



Osnovni model Peugeota 206+ pokretaće poznati 1,1-litarski benzinac sa 60 KS, a koji će sa troja vrata u Njemačkoj koštati prihvatljivih 9.950 eura. U ponudi će biti i snažniji 1,4-litarski benzinski motor sa 70 KS, i to po cijeni od 10.550 eura, kao i 1,4-litarski Hdi dizelaš sa 70 KS, a koji ćesa cijenom od 11.800 eura biti i najskuplji u ponudi. Također, biće u ponudi i praktičnija verzija sa petero vrata, s tim da će doplata za dodatni par vrata iznositi 650 eura. U svakom slučaju izvjesno je da će 206+ početkom aprila ove godine, kada stigne na tržište, privući pažnju, pa ostaje samo pitanje koliko će ovaj potez Peugeota biti svojevrstan autogol i koliko će negativno uticati na prodaju modela 207.










Najbrži TT sa 340 KS

23.02.2009. u 09:52
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: