Noviteti
0

Nova BMW serija 5

Klix.ba
<b>BMW AG</b> je obznanio detalje najnovije serije 5.

Najnoviju seriju 5 će prije svega karakterisati lagana konstrukcija, zapanjujuća tehnologija, više prostora u kabini i naravno najbolje performanse u klasi, na što smo već navikli od BMW-a.

Početak prodaje je planiran za juli tekuće godine, te će se u ponudi odmah nalaziti 2,0 litreni benzinski agregat kao i 3,0 litreni benzinac i dizelaš iste zapremine.

Tokom jeseni moći ćemo očekivati 2,5 litrenu kao i 4,4 litrenu benzinsku varijantu.

BMW nije imao nimalo lagan zadatak. Naime morali su usavršiti i poboljšati ionako već skoro savršen automobil, ali BMW ne bi bio to što jeste da nije u potpunosti uspio u tom zadatku i sada pred sobom imamo rezultat njihovog napornog rada. Velika novost je potpuno aluminijsko podvožje ukomponovano sa drugom generacijom iDrive sistema. Pored toga, ekskluzivnosti novog BMW-a doprinose i novi farovi koji "prate" cestu tako što se okreću u istom smjeru kao i upravljač, kao i gomila elektronike koja olakšava život vozaču u kritičnim situacijama kao što su "Active Steering", "Dynamic Drive Control" i "Active Cruise Control".

Novi dizajn, obilje prostora u kabini te novi motori sa VANOS sistemom ili common-rail motori druge generacije, te također novi šestobrzinski ručni mjenjač govore nam da zaista možemo očekivati vladavinu nove "petice" u ovoj klasi čak i pored veoma jake konkurencije.

Radije nego da razvija klasični drive by wire sistem koji sa lakoćom izoluje vozača od ceste, BMW je preuzeo inicijativu u razvijanju AFS sistema koji zadržava klasične mehaničke komponente i daje vozaču da osjeti cestu pod točkovima.

Na polju dizajna su urađeni najdrastičniji pomaci, ali još uvijek možete iz aviona prepoznati da se radi o BMW-u jer pored novih dizajnerskih rješenja svjetlosnih grupa i karoserije automobil ipak posjeduje prepoznatljivost, sportsku orijentiranost kao i originalnost te bi se moglo reći da ni na ovom polju BMW nije iznevjerio svoje obožavaoce.

U unutrašnjosti također neće nedostajati razloga za radost jer je glavna mana: skučena zadnja klupa, sada uklonjena, te sada kabina pruža predsjednički komfor, a još većoj opuštenosti doprinijeti će i novi automatski podesiv klima uređaj koji održava vlažnost zraka na normalnoj, što je i bila najveća mana klima uređaja, te će ovaj sitem biti serijski isporučivan u svakom modelu.