Iako je javnost već odavno navikla da se kao slučajno prije zvanične premijere pojave fotografije koje najavljuju ili u potpunosti otkrivaju novi model, rijetko ko je očekivao da će “procuriti” dvije ovako jasne fotografije novog Peugeota 508, a još manje se moglo očekivati da ćemo u odmah biti u prilici da vidimo i prve obrise karavanske verzije.
Očekivano, novi Peugeot 508 izgleda znatno elegantnije i modernije od 407-ice koju bi trebao zamjeniti u ponudi Peugeota. Tačnije, u skladu sa novom strategijom, Peugeot je odlučio da će promišljenim dimenzioniranjem i ponudom novog 508 uspjeti zamjeniti dva modela, prilično uspješni 407, i relativno neuspješni i luksuzni 607. Također, sada je jasno i to da je konceptni model 5 by Peugeot koji je predstavljen u martu ove godine na sajmu automobila u Ženevi bio zaista vjerodostojna najava za novi 508.
S obzirom da se zbog ovakve politike spajanja dva modela u jedan, sa dužinom od oko 4.8 metara Peugeot 508 će biti nešto manji od njemačkih rivala kao što su BMW Serije 5, ali će to pokušati nadoknaditi prostranijom i upotrebljivijom unutrašnjošću. Detaljniji tehnički podaci još uvijek nisu dostupni, pa se potpuno upoznavanje sa 508-icom može očekivati tek u oktobru ove godine, kada će na sajmu automobila u Parizu ovaj izuzetno važan model Peugeota imati i svjetsku premijeru.
Očekuje se da će neka već poznata i napredna tehnologija Peugeota doći i do novog 508, gdje se prije svega misli na start/stop sistem pokretanja motora, ali prije svega na Hybrid4 pogonski sistem koji komibinuje prednosti modernog dizelskog motora sa efikasnošću električnih motora i litijum-ionskih baterija. U ponudi konvencionalnih motora svakako će mjesto naći i 1,6 turbobenzinac sa 162 KS, koji je već poznat iz Citroena C5, ali i i Minija. Dizelsku poslasticu će definitivno predstavljati moderni 2.0 HDI sa 240 KS.
Peugeot 508 trenutno prolazi kroz intenzivnu i finalnu fazu dinamičkih testova, a s obzirom da ima teret nasljedstva dva modela očekuje se da će francuski proizvođač sa novom uzdanicom zaista napraviti primjetan pomak, i možda konačno i uzdrmati njemački trojac koji je do sada ostao nedodirljiv francuskim proizvođačima.