Pored toga što su svi očekivali da će ovogodišnji sajam u Ženevi biti prilično oskudan zbog globalne ekonomske krize što je apsolutno opovrgnuto brojnim najavama premijera, rijetko ko je mogao očekivati da će se u Ženevi ove godine moći vidjeti i prava "poplava" egzotičnih noviteta.
Među takve premijere, iako bi se slobodno mogao nazvati i supersportskim novitetom 2010. godine, spada i novi Koenigsegg Agera. I pored brojnih kolebanja, Koenigsegg je i u ovoj generaciji ostao čistokrvni švedski supersportski automobil. Nakon što se smire emocije potkanute prvom pojavom zaista spektakularnog automobila, doći će i zaključak da se novi Agera u suštini vrlo malo razlikuje od odlazećeg modela CCX.
Kao što je bio slučaj i sa CCX-om, i kod novog Koenigsegga moguće je ukloniti krov i u sunčanim danima spremiti ga u prtljažnik. O karoseriji su također sve priče ispričane, pa iako je davno predstavljen paneli od prenapregnutih karbonskih vlakana i kevlara su glavni krivci za vrhunsku čvrstoću ali i rekordnu malu masu. Potpuna novost je, ipak, novooblikovana centralna konzola koja je sada također u potpunosti izrađena od karbonskih vlakana, a pravi konceptni detalj prestavljaće prekidači osvjetljeni "nevidljivim nanocijevima".