R20T umjesto R32
0

Najjači Golf stiže u Ženevu

Sarajevo-x.com
Na predstojećem sajmu automobila u Ženevi očito će biti vrlo uzbudljivo za sve ljubitelje hot hatcheva. Naime, uz najavljenog Ford Focusa RS i Renault Sport Meganea, Volkswagen će predstaviti najsnažniju i najbržu verziju svog Golfa.

Nakon što su objavljene fotografije zvaničnog izgleda Golfa GTI šeste generacije, ljubiteljima najpopulanijeg kompakta ostalo je samo da se pitaju kako će izgledati najprestižnija i najsnažnija verzija koja je do sada nosila ime R32. Ipak, uz brojne novosti i već višegodišnju ekspanziju benzinskih turbomotora više litarski i višecilindarski motori polako ali sigurno gube bitku sa „turbacima“ koji iz mnogo manje zapremine obezbjeđuju bolje performanse. Upravo zbog toga najsnažniji Golf više neće nositi ime R32, nego najvjerovatnije R20T što najavljuje da će i ova verzija ispod poklopca imati 2,0-litarski turbomotor. Jasno je da su u Volkswagenu svoj 2,0 TFSI podvrgnuli dodatnom tretmanu ojačavanja, kako bi bio adekvatna zamjena za snažni 3,2-litarski V6 koji je pogonio prethodni R32.

Prema prvim informacijama sada je 2.0 TFSI dobio kapacitetniji turbopunjač što je uz reprogramiranje elektronske upravljačke jedinice omogućilo da R20T dobije zdravih 270 KS, što je za 20 KS više od R32. Značajna je i činjenica da je ovaj motor mnogo lakši od V6 motora, pa bi i uz dramatično povećanje snage R20T trebao biti težak skoro jednako kao i standardna GTI verzija.

Još uvijek nema zvaničnih potvrda o stvarnim mogućnostima ovakvog Golfa, ali najavljuje se ubrzanje od 0 do 100 km/h koje bi trebalo trajati oko pet sekundi, što je oko sekunde i po brže od još uvijek aktuelnog R32, ali što je mnogo važnije i vrlo blizu ubrzanju BMW-ovog moćnog M3 sa V8 motorom. Također, nije još uvijek potvršena ni vrsta pogona kojim će raspolagati Golf R20T, ali je gotovo izvjesno da će i ovaj put dobiti pogon na sve točkove, kako bi se snaga što efikasnije prenjela na podlogu. Očekivano je i da se uz standardni ručni mjenjač u ponudi nađe i hvaljeni DSG mjenjač sa dvostrukim kvačilom, a zahvaljujući svim poboljšanjima kao i novoj vrsti motora novi R20T biće i mnogo pogodniji za prirodu zahvaljujući manjoj emisiji CO2.

Naravno najsnažniji Golf će se i izgledom distancirati od GTI-ja i ostalih standardnih verzija. Tako je nemoguće ne primjetiti agresivnije oblikovan prednji odbojnik sa većim otvorima za dovod zraka i sa diskretnim spojlerom, kao i ugrađena LED dnevna svjetla. Na zadnjem dijelu pažnju će plijeniti dvostruki završetak izduvnog sistema koji je smješten na sredinu automobila, kao i krovni spojler te difuzor koji efektivnije usmjerava zrak ispod automobila i obezbjeđuje više „downforcea“.
Zanimljivo je da nakon Golfa možemo očekivati i R20T verziju Scirocca, a koja je djelimično najavljena konceptnom verzijom Studie R na sajmu automobila u Bolonji prošle godine.