{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


FOTO
/
Najbrža serijska Fiesta do sada

12.3.2013. u 10:33
4
8
Najbrža serijska Fiesta do sada
4
Predstavljanjem nove Fieste ST i Ford se iznova priključuje plemenitom društvu proizvođača koji nude vrhunski sportski automobil u kompaktnoj klasi.
Uz dodatak da je nova Fiesta ST najsnažniji i najbrži produkcijski mali Ford do sada, što je garancija za beskompromisnu zabavu. Razvijena od strane Ford Team RS-a, nova Fiesta ST pod poklopcem motora krije 1,6-litarski EcoBoost turbo-benzinski motor sa direktnim ubrizgavanjem goriva koji razvija 182 KS i 240 Nm obrtnog momenta. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h Fiesti ST treba 6,9 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 220 km/h.

Svi poslovi oko motora, 6-stepenog ručnog mjenjača, sniženog ovjesa, sistema upravljanja i kočnica, povjereni su inžinjerima Ford Team RS-a. Optimiziranje cijelog paketa završava ESC sistemom sa tri radna programa (od kojih jedan znači njegovu potpunu deaktivaciju) i sistemom eTVC kojim se u oštrije voženim zavojima automatski aktivira kočnica na prednjem unutrašnjem točku, čime se osjetno reducira podupravljanje bez posebnog žrtvovanja brzine.

U odnosu na snagu i emisiju CO2 motora iste radne zapremine prethodne generacije, snaga je povećana za malo manje od 20 odsto, dok je istovremeno emisija CO2 smanjena za 20 odsto, pa sada u prosjeku iznosi 138 g/km.

Izvana se nova Fiesta ST razlikuje od standardnih modela velikom saćastom maskom hladnjaka, aerodinamičkim karoserijskim dodacima i izrazitim zadnjim difuzorom zraka. U izrazito kontrastnoj unutrašnjosti dominiraju sportska Recaro sjedišta, a tu su i karbonski umetci, aluminijumske papučice i ručica mjenjača i poseban upravljač. Za adekvatnu sintetičku zvučnu kulisu motora brine Sound Symposer. Uz Fiestu ST Ford je predstavio i sisteme SYNC, odnosno MyKey.

"Iz zavoja u zavoj ovaj auto će vam držati osmijeh na licu, jer pruža apsolutnu preciznost upravljanja i prenošenja snage na podlogu“, kaže Tyrone Johnson, menadžer inžinjeringa Ford Team RS-a. Vjerujemo da je tako, jer su finalna podešavanja rađena na čuvenoj stazi Nurburgring Nordschleife, gdje je Fiesta ST, nakon svih rigoroznih testova izdržljivosti, morala preći još nekoliko hiljada kilometara.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: