Noviteti
3

Na mjesto Ferrarija FF stiže GTC4Lusso

Piše: E. T.
Prvi Ferrari s integralnim pogonom zvanično je "penzionisan", jer je slavna automobilska kompanija sa sjedištem u Maranellu predstavila nasljednika koji se krije iza naziva GTC4Lusso.

U Ferrariju ne pokušavaju sakriti činjenicu da je novopredstavljeni model GTC4Lusso suštinski temeljito redizajniran FF čija je karoserija dobila nekolicinu novih detalja koji savršeno predstavljaju značenje riječi evolucija.

U odnosu na FF, GTC4Lusso izvana se razlikuje po redizajniranom prednjem odbojniku sa drugačije dizajniranim otvorima za usis zraka. Drugačiji su i ventilacioni otvori na bokovima, krovni spojler i kućišta zadnjih svjetala. U Ferrariju su također optimizirali zadnji difuzor zraka uz koji su značajno unaprijeđene aerodinamičke osobine supersportskog četverosjeda.

Unutrašnjost automobila opremljena je posljednjom generacijom Ferrarijevog multimedijalnog sistema kojim se upravlja preko 10,25-inčnog displeja, a smanjen je i prečnik upravljača zahvaljujući korištenju zračnog jastuka manjih dimenzija. U dio priče spada i nekolicina novodizajniranih tastera među kojima je i jedinstveni "Manettino" kojim se bira neki od ponuđenih radnih režima automobila.

Ono što je najvažnije, barem tako misle ljubitelji Ferrarija, krije se ispod dugog poklopca motora. GTC4Lusso pokreće pojačani atmosferski 6,2-litarski V12 motor koji za ovu priliku razvija 689 konjskih snaga i nudi 697 Nm najvećeg obrtnog momenta. Sve zajedno dovoljno je da GTC4Lusso od 0 do 100 km/h stiže nakon 3,4 sekunde, a njegova maksimalna brzina iznosi 335 km/h.

U Ferrariju također ističu da je GTC4Lusso dobio i upravljanje preko zadnje osovine, a tu je i elektronski kontrolisana blokada diferencijala i amortizera. U Maranellu tvrde da sve zajedno „značajno popravlja trakciju i upravljivost automobila u uslovima korištenja koji su daleko od idealnih.“

Ferrari GTC4Lusso publika će premijerno moći da vidi na Sajmu automobila u Ženevi, a zbog poboljšanja koja je dobio očekuje se da će njegova cijena biti nešto veća od cijene modela FF.