{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Moćni V8 u perolakom Arielu

S
10.9.2010. u 18:28
0
6
Moćni V8 u perolakom Arielu
0
Entuzijasti koji od automobila zahtjevaju isključivo beskompromisne performanse konačno su dočekali i najradikalniju verziju Ariel Atoma. U ovaj, ionako snažan, brz i prije svega lagan automobil sada se ugrađuje i snažni V8 motor koji garantuje performanse dostojne supersportskih motocikala.
Na već poznatu osnovu Ariel Atoma 3 ugrađen je američki Hartley 3.0-litarski V8 motor, koji opet porijeklo vodi od dva spojena Suzuki motora za motocikle. Iako ovakav eksperimentalni inžinjering spajanja dva motora ne zvuči posebno rafinirano, činjenica je da upravo ovaj motor Arielu obezbjeđuje nevjerovatne performanse.

Ponuđene su dvije verzije V8 motora, pa tako prva proizvodi 482 KS, dok snažnija verzija sa takmičarskom specifikacijom proizvodi čak 507 KS, što laganom Atomu daje izuzetan odnos snage i težine, gdje teoretski jednu tonu pokreće čak 922 KS.

Sa snažnijim motorom ogoljeni Atom, koji zbog svoje minimalističke karoserije i nepostojanja bilo kakvih oblika komfora izgleda doslovno kao spartanski spoj snažnog motora i sposobnog ovjesa, će ubrazati do 100 km/h za ultrabrze 2,3 sekunde, kojima u očaj baca znatno skuplje i snažnije egzotične supersportske automobile.

Maksimalna brzina iznosi čak 322 km/h, mada je upitno koliko će se vozača zaista usuditi u ovako ogoljenom okruženju postizati tu brzinu.

Kako bi što efikasnije prenio snagu Atom sa V8 motorom je dobio 6-stepeni sekvencijalni mjenjač, za čiji je razvoj bio zadužen Sadev. Pored sposobnosti da sa lakoćom podnese velike količine snage i obrtnog momenta, ovaj mjenjač je poseban i po tome što je sposoban i za čak 16.500 okretaja radilice u minuti.

Za ovako ojačan Atom i ovjes je morao biti posebno prilagođen, pa su cijevi dvostrukih poprečnih ramena na prednjem dijelu sada izrađene od hrom-molbidena, dok je njihov oblik prilagođen kako bi stvarao što manje zračnog otpora. Za bolju kontrolu sada su zaduženi skupi Intrax amortizeri, dok je kočnice obezbjedio Alcon, što čini izuzetno efikasan paket uz cestovne "slick" Toyo pneumatike.

Ariel još uvijek provodi finalnu fazu testiranja Atoma V8, pa će u prodaju ovaj zaista poseban automboil doći tek u prvoj polovini naredne godine. Sa cijenom od 182.750 eura ostaće uglavnom nedostižan san za sve ljubitelje vrhunskih sportskih automobila, a i mnogi koji ga mogu priuštiti vjerovatno neće stići doći do jednog od samo 25 primjeraka koji su planirani za proizvodnju.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: