Noviteti
49

Mercedes predstavio redizajniranu A-Klasu

Klix.ba
Mercedes-Benz je zvanično predstavio "osvježenu" A-Klasu, a jedna od novosti je povećanje snage motora u najsnažnijem modelu A45 AMG.

Obnovljenu A-Klasu izvana karakterišu redizajnirani odbojnici, nova maska hladnjaka motora, nova grafika u kućištima svjetala i opciona LED svjetla koja se kao dio standardne opreme nude samo uz najsnažniji model A45 AMG.

Promjene u unutrašnjosti uključuju unaprijeđen multimedijalni sistem koji sada podržava formate CarPlay i Android Auto, pojedine detalje po uzoru na model CLA, novu grafiku instrumentne table i opcioni 8-inčni display, a tu su i nove boje i materijali kojima su obloženi unutrašnji paneli i sjedišta.

Osnovni benzinski motor u ponudi krije se iza oznake A160 i iz 1,6-litarske radne zapremine nudi 102 KS i 180 Nm najvećeg obrtnog momenta. Najštedljiviji motor stiže uz oznaku A180d BlueEFFICIENCY Edition iza koje se krije 1,5-litarski turbodizelski motor koji razvija 109 KS i 260 Nm najvećeg obrtnog momenta, a u prosjeku troši samo 3,5 litara nakon 100 pređenih kilometara.

A220d pokreće 2,1-litarski turbodizelski motor čija je snaga povećana sa 170 na 177 KS. Snaga je povećana i na modelima A250 Sport / A250 Sport 4MATIC, čiji motor sada umjesto 211 nudi 218 KS. Mercedes je uz A250 / A250 Sport također pripremio i novi ručni mjenjač koji će se nuditi pored 7-stepenog automatskog mjenjača sa dva kvačila.

Na vrhu ponude za A-Klasu je A45 AMG. Umjesto dosadašnjih 360 KS i 450 Nm najvećeg obrtnog momenta, čime je najsnažnija A-Klasa zaostajala 7 KS za konkurentskim Audijem RS3 Sportback, inžinjeri su snagu motora u obnovljenom A45 AMG podigli na 381 KS, a vrijednost najvećeg obrtnog momenta sada je 475 Nm. Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 4,2 sekunde (0,4 sekunde kraće u odnosu na prethodnika), a deklarisana prosječna potrošnja je 6,9 litara nakon 100 pređenih kilometara. Prosječna emisija CO2 je 162 g/km.

Za A45 AMG opciono se nudi AMG DYNAMIC PLUS paket koji uključuje mehaničku blokadu diferencijala, a tu je i AMG RIDE CONTROL sportski ovjes sa adaptivnim amortizerima. Unaprijeđen je i rad 7-stepenog automatskog mjenjača sa dva kvačila sa skraćenim trećim i sedmim stepenom prenosa, uz optimiziranje reakcije prilikom izmjena stepeni prenosa.

Iz Mercedesa za sada nema konkretnih informacija o najavljenoj verziji A45 AMG S čiji bi motor trebao razvijati 400 KS. Do tada, obnovljena A-Klasa trebala bi stići u prodajne salone do kraja septembra.