{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Mercedes predstavio novu C-Klasu

16.12.2013. u 15:59
19
27
Mercedes predstavio novu C-Klasu
19
Kompanija Mercedes-Benz je konačno zvanično predstavila svoju novu C-Klasu nakon što su se na internetu ranije pojavile pojedine fotografije.
C-Klasa više nije Mercedesov osnovni sedan, jer je tu ulogu preuzeo model CLA. Posljedica toga je to što je njemački proizvođač automobila morao distancirati C-Klasu od sedana baziranog na A-Klasi, tako da je generacija W105 "porasla", odnosno, duža je za 95 i šira za 40 mm u odnosu na prethodnu generaciju. Nova generacija C-Klase je duga 4.686 i široka 1.810 mm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 2.840 mm. Zapremina prtljažnika je povećana na 480 litara.

Kada je riječ o dizajnu, on ne donosi mnogo inovacija u poređenju sa obnovljenom E-Klasom i potpuno novom S-Klasom, ali izgleda elegantnije u odnosu na odlazeći model. Nova je generacija dobila duži prednji kraj i kraći ovjes, kao i uže prozore i "tečnije" linije. Sve u svemu, nova C-Klasa izgleda modernije i vjerovatno će privući mlađe kupce bez negativnog utjecaja na tradicionalne mušterije.

U oktobru su se pojavile fotografije unutrašnjosti po kojim je zaključeno da je ona poprilično luksuznija u odnosu na prethodni model, jer su korišteni kvalitetniji materijali, a tu je i modernija instrument tabla sa tri kružna ventilacijska otvora. Unutrašnjost nove C-Klase sadrži i nešto manje dugmadi, koja su zamijenjena ekranom postavljenim na vrhu instrument table. Njime se upravlja rotirajućim kontrolerom i on dolazi u standardnom paketu opreme. Postoji i opcioni touchpad, koji ima istu funkcionalnost kao i smartphone.

Mercedes-Benz C-Klasa koristi modularnu MRA platformu s pogonom na stražnjim točkovima, a u odnosu na odlazeći model je lakša za 100 kg. Rezultat toga je za 20 posto manja potrošnja bez negativnog utjecaja na performanse. Automobil ima niži centar gravitacije, što doprinosi sportskom držanju na cesti.

Nova C-Klasa će biti prvi automobil u svom segmentu koji će ponuditi zračne AIRMATIC amortizere koji se kontrolišu elektronski na obje osovine. Moguće je odabrati tri moda, a to su comfort, comfort with sportier character i sports suspension. Posljednji mod "spušta" automobil za 15 mm.

Na početku će C-Klasa biti ponuđena s tri motora.

Prvi je C220 BlueTEC 2,2-litarski četverocilindrični dizelaš koji razvija 170 KS i 400 Nm obrtnog mometna. Od 0 do 100 km/h ubrzava za 8,1 sekundu, a prosječna mu je potrošnja na 100 pređenih kilometara samo 4 litra. Emisija CO2 iznosi 103 g/km.

Sljedeći je model C180 sa 1,6-litarskim benzinskim motorom koji isporučuja 156 KS i 250 Nm obrtnog momenta. Do "stotke" stiže za 8,2 sekunde, a na 100 km u prosjeku troši 5 litara, dok mu emisija CO2 iznosi 116 g/km.

U ponudi će biti i snažniji model C200 sa 2,0-litarskim motorom koji razvija 184 KS i 300 Nm obrtog omenta. Od 0 do 100 km/h ubrzava za 7,5 sekundi, a prosječna potrošnja iznosi 5,3 litara. Emisija CO2 je 123 g/km.

Nedugo nakon što se nova C-Klasa pojavi na tržištu, Mercedes će ponuditi verziju sa 1,6-litarskim dizelskim motorom koji isporučuje 115 KS i 280 Nma obrtnog momenta, te nešto jaču varijantu sa 136 KS i 320 Nm obrtog momenta. Automobil će biti moguće kupiti i sa 2,2-litarski dizelskim motorom koji razvija 115 KS i 204 KS te snažniju BlueEFFICIENCY verziju sa 170 KS.

Nešto kasnije će se u ponudi naći i pet četverocilindričnih benzinaca sa snagom od 156 do 238 KS. Kao dodatak tome, u ponudi će se naći C300 BlueTEC HYBRID, koji će pokretati četverocilindični dizelaš sa 204 KS u kombinaciji sa električnim motorom sa 27 KS. Prosječna potrošnja će iznositi 3,9 litara na 100 pređenih kilometara.

U zavisnosti od izbora motora, nova C-Klasa će dobiti novorazvijeni šestostepeni manuelni mjenjač ili 7G-TRONIC PLUS sedmostepeni automatski mjenjač. Opciono će biti moguće dobiti kompanijin 4MATIC pogon na sva četiri točka, kao i različite sigurnosne sisteme poput Active Parking Assist-a, Adaprive Highbeam Assist Plus-a i Traffic Sign Assist-a sa sistemom upozoravanja na kretanje u pogrešnom smjeru.

Novu C-Klasu je već moguće naručiti, a njena osnovna cijena u Njemačkoj je 33.558 eura za model C180. Za model C200 je potrebno izdvojiti 36.414 eura, dok je cijena modela C220 BlueTEC 38.675 eura.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: