{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Mercedes predstavio novi roadster SLC

16.12.2015. u 09:08
57
21
Mercedes predstavio novi roadster SLC
57
Mercedesov novi roadster SLC, koji je u osnovici redizajnirana i reimenovana verzija dosadašnjeg modela SLK, svoju će svjetsku premijeru pred publikom imati na Sajmu automobila u Detroitu (SAD).
Nasljednik modela SLK, koji se smatra jednim od najpopularnijih Mercedesovih roadstera, dobio je novodizajnirane odbojnike, drugačiju masku hladnjaka motora, redizajnirana kućišta prednjih svjetala u kojima su integrisana dnevna LED svjetla i nova kućišta zadnjih LED svjetala. Redizajnirani su i dvostruki završeci izduvnog sistema, a poboljšan je i mehanizam za podizanje i spuštanje tvrdog sklopivog krova, što je moguće uraditi ako automobil ne ide brže od 40 km/h.

Osnovne konture u unutrašnjosti ostale su nepromijenjene, a SLC je u odnosu na SLK dobio novi upravljač, redizajniranu instrumentnu tablu i unaprijeđen multimedijalni sistem kojim se upravlja preko 7-inčnog displeja poboljšane rezolucije. Podignut je i kvalitet kožnih obloga.

Mercedes će za tržište Sjedinjenih Država uz SLC ponuditi dvije motorne opcije. Iza oznake SLC300 krije se dvolitarski četverocilindarski turbo-benzinski motor koji razvija 243 konjske snage i nudi 369 Nm najvećeg obrtnog momenta. Prijenos snage na podlogu povjeren je 9-stepenom automatskom mjenjaču uz koji SLC300 od 0 do 100 km/h stiže nakon 5,7 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 209 km/h.

Snažniji Mercedes-AMG SLC43 pokreće trolitarski V6 twin-turbo benzinski motor koji razvija 367 konjskih snaga i nudi 520 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je znatno manje od potencijala koji se nudio uz V8 motor koji je pokretao SLK55 AMG, ali je sasvim dovoljno da SLC43 od 0 do 100 km/h stiže nakon 4,6 sekundi. Maksimalna brzina u ovom slučaju elektronski je ograničena na 250 km/h.

Vrhunskim performansama atraktivnog roadstera svakako doprinosi i sistem DYNAMIC SELECT koji nudi pet radnih režima (Comfort, Sport, Sport+, Eco i Individual) s kojima se kontroliše rad motora, mjenjača, ovjesa i upravljača. U standardnoj opremi je i kamera za pomoć prilikom vožnje unazad, kao i nekolicina drugih najmodernijih sigurnosnih sistema.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: