Savremeni način promocije
0

Mazdina evropska televizija

Sarajevo-x.com
U Mazdi su odlučili da prikladno prate tehnološke trendove u oglašavanju, pa su tako svojim vjernim ali i potencijalnim kupcima omogućili bolje upoznavanje sa modelima Mazde kroz zabavan i vrlo informativan projekt.

Naime, nakon uspješne nadogradnje video platforme za medije, sada u Mazdinim online filmovima mogu uživati i Mazdini kupci. Filmovi su sada dostupni za sve Mazdine automobile, od kratkih scena vožnje pa sve do dugačkih filmova o proizvodu u kojem Mazdini inženjeri objašnjavaju sve aspekte modela u detalje.

Intervjui sa Mazdinim čelnim ljudima, dizajnerima i inženjerima razvoja zaokružuju ovu cijelu ponudu. U dijelu „Najbolje od Tubea“, Mazda će konstantno prikupljati i obavljati zanimljive teme o marki koje se mogu naći na Internetu, a prvenstveno na najprihvaćenijem video servisu YouTube.

Kratki tekst uz svaki film daje uvid kakav sadržaj korisnik može očekivati. Ovisno o brzini internetske veze, korisnik može birati između niske i visoke rezolucije te prikazivanja na cijelom ekranu.
RSS funkcija također pomaže korisniku da uvijek bude svježe informiran s Mazdinim vijestima. Korisnik se može i pretplatiti za gledanje filma kao Podcast, na primjer u iTunesima, što omogućuje gledanje filmova na uređajima kao što su to iPhone ili iPod.

Za one korisnike koji želi neki sadržaj sa Mazdine internet televizije podijeliti putem svojih web stranica ili foruma biće pogodne i opcije „Podijeli“ i „Postavi“ koje prilagođenim kodom omogućavaju direktno povezivanje na određeni video sadržaj. Mazda video portal definitivno će na jednostavan naćin široj javnosti približiti ovu marku kao i bolje je upoznati sa svim modelima, a tome doprinosi i činjenica da je ovaj portal dostupan na engleskom, njemačkom, španjolskom, talijanskom i francuskom jeziku.

Ukratko, dovoljno je u svoj web browser ukucati www.mazdaeurope.tv i zabaviti se uz raznovrsan automobilistički sadržaj.