{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Kada je i Bentley previše običan

S
3.3.2010. u 16:35
0
5
Kada je i Bentley previše običan
0
Na sajmu automobila u Ženevi predstavljena je prava flota savremenih automobila koji ističu novu ekološku osvještenost proizvođača. Srećom, da sve ne bude tako "čisto" i monotono pobrinulo se i nekoliko specijalizovanih proizvođača koji se ne žele zamarati tako "prizemnim" stvarima.
Mnogi će se sjetiti zlatnih vremena autoindustrije kada su novac i vrijeme bili najmanji problem i proizvođačima i naručiocima, što je omogućavalo bogatašima, kao što je Sultan od Bruneja, da u Ferrariju naruče unikatni model 456 u karavanskom obliku.

Da se nazire kraj ekonomskoj krizi, barem prividni, pokazuje sve veći broj ekskluzivnih, perverzno skupih i egzotičnih automobila, gdje svakako spada i prerađeni Bentley kojeg bi spomenuti sultan vjerovatno vrlo rado vidio uz svoj "porodični" Ferrari.

Naime, specijalizovana italijanska kompanija za proizvodnju karoserija Touring Superleggera je na tek otvorenom sajmu automobila u Ženevi predstavila fascinantnu preradu Bentleya Continental GTC. Naravno, i ovaj put riječ je o posebnoj narudžbi za sada anonimnog kupca, a koju je Touring Superleggera obavila u potpunoj saradnji sa Bentleyem.

Riječ je o sportskom automobilu sa, uslovno rečeno, karavanskom karoserijom koja je nastala posebnom dogradnjom na postojeću formu Bentleya GTC. Pored novog imena Touring Superleggera Flying Star i naravno potpuno nove i neobične karoserije u suštini je riječ o već poznatom Bentleyu GTC sa 6,0-litarskim W12 motorom od moćnih 560 KS.

Prtljažnik za tri torbe za golf

Pored neobične vanjske forme, zanimljivo je i konstrukcijsko rješenje u zadnjem dijelu automobila, koje predstavlja skriveno pojačanje koje ima ulogu ukrućivanja znatno veće karoserije, ali ujedno služi i kao skriveni zaštitni kavez u slučaju prevrtanja. Pored novog i neobičnog oblika Flying Star se ističe i izuzetnom praktičnošću koju je obezbjedio znatno veći prostor u zadnjem dijelu. Tako sada u prtljažnik bez problema stanu četiri velike torbe za golf, a u Touring Superleggeri su se pozabavili i praktičnim rješenjem dodatna dva sjedišta koja se po potrebi sklapaju i stvaraju još duži prtljažnik sa ravnim podom.

Naravno, u prtljažniku ovakvog automobila teško da će se prevoziti građevinski materijal i stare mašine za pranje veša, pa je tako u cjelosti obložen i precizno upletenom kožom koja podnici i zadnjim naslonima sjedišta daje poseban dašak egzotičnosti. Kao i u slučaju svih prerada ove vrste, automobilistički moralisti potežu pitanje kako je moguće tako olako skrnaviti imidž marke kao što je Bentley sa verzijom koja je u potpunoj suprotnosti sa postulatima ovog proizvođača.

S druge strane, u vrijeme kada Porsche možete naručiti sa dizelskim motorom, uskoro Ferrari sa hibridnim sklopom, pa zašto bi onda praktičan i perverzno luksuzan karavanski Bentley sa "zagađivačkih" 560 KS, predstavljao nešto "naopako".

U svakom slučaju zanimljivo je da Touring Superleggera Flying Star neće ostati jedinstven primjerak kao Ferrari sa početka priče, jer u ovoj tvornici planiraju proizvesti i do 20 ovakvih Bentleya godišnje. Naravno, u tom društvu je potpuno nekulturno pitati za cijenu, pa zbog toga nije ni objavljena tokom premijere.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: