Pored ovog baznog motora će biti ponuđen još jedan 1,4 litarski dizel sa 90 KS koji će emitovati 100 g/km CO2, dok će kombinovan sa Hyundai “Blue Drive” tehnologijom emisija iznositi samo 96 g/km CO2.
Izmjenjeni vanjski izgled nosi obilježja Hyundaijevog novog dizajna, uključujući prepoznatljivu heksagonalnu maska i nova prednja svijetla. Unapređujući dizajn u odnosu na prethodnika, dizajneri u europskom studio su modernizirali i20 i sa savremenim profilima prednjih branika, i novom haubom, te novim dizajnom točkova.
Allan Rushforth, zamjenik predsjednika i šef operativne službe je to komentirao:” i20 je bio veoma popularno vozilo kod europskih kupaca otkako se pojavio na tržištu u 2009., zahvaljujući svojoj kombinaciji efikasnosti, kvaliteta, praktičnosti i vrijednosti.”
Zahvaljujući unaprijeđenoj i proširenoj paleti motora, koju čine neki od “najčišćih” motora u svom segmentu, oštrom dizajnu inspirisanim fluidnom skulpturom, novi i20 će se zasigurno približiti široj tržišnoj skupini, uključujući mlađe kupce.
Kao i kod svih ranije predstavljenih modela, novi i20 dolazi sa već prepoznatljivom Triple Five Garancijom.