Noviteti
4

Honda predstavila produkcijski Civic Type R

Klix.ba
Nakon dugotrajnog odgađanja Honda je na Sajmu automobila u Ženevi konačno skinula veo sa produkcijskog Civica Type R koji je opisan kao "trkaći automobil za javnu cestu“.

Novi Civic Type R izvana je prepoznatljiv po agresivnom aerodinamičkom karoserijskom kitu koji uključuje novi prednji odbojnik u kojem su osjetno veći otvori za usis zraka.

Pored otvora za ventilaciju u prednjim proširenim blatobranima, tu su i veće obloge pragova, ali i potpuno ravna podnica kojom se optimizira protok zraka prema zadnjem difuzoru. Uz naglašeno veliki zadnji spojler i četverostruke završetke izduvnog sistema, automobil je dobio i posebne 19-inčne felge na kojima su gume dimenzija 235/35R19, koje su razvijene baš za Type R. Unutrašnjost karakterišu dvobojna sportska sjedišta, kožom obložen sportski upravljač i aluminijska ručica mjenjača.

Tu je i vrhunski audiosistem, zajedno sa navigacionim sistemom. Uz opcioni GT paket opreme stižu crveni karoserijski detalji, prednji i zadnji parkirni senzori, automatska regulacija rada svjetala i brisača, kao i elektronsko preklapanje vanjskih retrovizora. Automobil je također opremljen i nekolicinom najmodernijih sigurnosnih sistema.

Japanci su na kraju zaključili da preliminarnih 280 KS u ovom slučaju neće biti dovoljno, pa produkcijski Civic Type R pokreće dvolitarski četverocilindarski motor koji uz asistenciju turbo-punjača razvija 310 KS i nudi 400 Nm obrtnog momenta. Za prijenos snage na prednju osovinu zadužen je 6-stepeni ručni mjenjač.

Sve zajedno dovoljno je da automobil od 0 do 100 km/h stiže za 5,7 sekundi, a njegova maksimalna brzina iznosi 270 km/h. Iako zvanične potvrde još nema, špekulira se da je novi Civic Type R već oborio vrijeme najbržeg kruga na njemačkoj stazi Nurburgring Nordschleife, koje za automobile s prednjim pogonom zvanično drži Renault Megane RS 275 Trophy-R.