Noviteti
7

Ford predstavio osvježeni Focus ST

Klix.ba
Ford je predstavio Focus ST za modelsku 2015. godinu na ovogodišnjem Goodwood Festival of Speed​​ događaju.

Osvježenja za Focus ST ogledaju se u izmjenjenim branicima, novom poklopcu motora ali i modernijim svjetlima koja su sada manja i oštrijih oblika nego prije. Focus je također dobio i redizajnirana svjetla za maglu kao i potpuno nove 18-inčne aluminijumske felge.

U kabini Focus je pretrpio skromnije izmjene, a one uključuju novi obruč upravljača sa zaravnjenim donjim idjelom, redizajniranu centralnu konzolu kao i poboljšane kontrole klima uređaja.

U ponudi motora nalaziće se 2,0-litarski EcoBoost koji proizvodi 250 KS i 360 Nm okretnog momenta. To omogućava ST-u da ubrza do 100 km/h za 6,5 sekundi i dostigne maksimalnu brzinu od 247 km/h). Zahvaljujući novom start/stop sistemu ovaj motor u prosjeku troši 6.8 l/100km uz emisiju CO2 od 158 g/km.

Zanimljivo je da Focus ST sa ovim motorom za tržište SAD-a ima 252 KS i 365 Nm okretnog momenta, ali iz Forda nisu dali objašnjenje o kakvim je razlikama riječ i ima li razlika u performansama evropskog i američkog modela.

Drugi motor u ponudi za focus ST je novi 2,0-litarski TDCi dizel motor koji proizvodi 185 KS i 400 Nm okretnog momenta. To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 8,1 sekundu i maksimalnu brzinu od 217 km/h. Jasno ovaj motor je znatno štedljiviji od benzinca pa se u prosjeku zadovoljava sa 4,4 l/100 km uz emisiju CO2 od 114 g/km.

Osvježeni Focus ST također je dobio i bolje podešen ovjes sa novim prednjim oprugama i sportskim amortizerima. Dorađen je i servo sistem upravljača kao i "Torque Vectoring" sistem za kontrolisan prenos snage na prednje točkove. Novost je i "Electronic Transitional Stability" sistem koji se brine za sigurnost i upravljivost prilikom nagle promjene pravca prvi visokim brzinama.

Ford Focus ST će biti dostupan za narudžbe u Evropi od ove jeseni, a prve isporuke su predviđene za početak 2015. godine.