Ford je na novoj verziji Fieste ST unaprijedio šasiju sa novim sistemom upravljanja i suspenzije i novim kočionim sistemom. Poboljšana verzija Fordovog Torque Vectoring sistema kontrole, kao i elektronski program kontrole stabilnosti koji funkcioniše u tri moda, treba da doprinesu većoj sigurnosti u vožnji.
Nova Fiesta ST nadovezuje se na ranije sportske verzije ovog automobila, uključujući XR2, XR2i, RS1800, RS Turbo i prvu generaciju ST; a opremljena je Fordovim EcoBoost motorom sa dvostrukim bregastim vratilom i nezavisno promjenljivim vremenom otvaranja ventila – radi postizanja boljeg ubrzanja i veće maksimalne brzine nego 2002 Ford FocusST170.
Novi model u Evropi ima jedinstvenu spoljašnjost sa trapezoidnom rešetkom (saće mrežasta rešetka) i sportski izduvni sistem. Unutrašnjost je također opremljena Recaro sjedištima, koja se u ovom modelu prvi put pojavljuju kao standard.
Nova Fiesta ST je također opremljena sa MyKey, Fordovom ekskluzivnom tehnologijom koja omogućuje roditeljima kontrolu sigurnije vožnje i rizika kada pozajmljuju vozilo svojoj djeci.