{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Ferarri 612 Scaglietti

16.10.2003. u 21:24
0
0
Ferarri 612 Scaglietti
0
Ferarri 612 Scaglietti
Novi Ferarri će odlukom Luce di Montezemela nositi ime ovog velikog italijanskog dizajnera čija su najveća djela nastala baš u vrijeme kada je Enzo Ferarri počeo sa svojom avanturom gradnje sportskih automobila.
Ferarri 612 Scaglietti predstavlja savršeno riješenje sportske berlinette izvrsnih performansi koja je u isto vrijeme u stanju udobno prevesti čak četiri putnika. Ovaj model je očiti nasljednik veoma uspješnog Ferarrija 456M, a povećanjem dimenzija znatno je povećan komfor dok se u isto vrijeme uspjelo uštediti na težini za čak 60 kg, te su primjenjena mnoga savremenija riješenja.


Šasija je u potpunosti izvedena od aluminija, kao i mnoge komponente ovjesa, te je zahvaljujući modernoj tehnologiji i ovom materijalu ostvarena čak 60% veća ukupna krutost cijelog automobila. Ovome se može zahvaliti i znatno poboljšano ležanje na cesti bez uticaja na komfor, te naravno što je najvažnije maksimalna zaštita putnika pri sudaru.

Pri konstrukciji su uloženi veliki napori u odnos težina i gravitacijskog težišta između dvije osovine jer je pogonska jedinica ugrađena ispred prednje a mjenjač i diferncijal kod zadnje osovine. Ti napori su rezultirali da prednja osovina nosi 46% težine cijelog automobila, a zadnja 54% što je fantastično blizu savršenom omjeru od 50-50.


Ono što je ipak najbitnije u svakom Ferarriju je agregat, a ovdje se radi o V12 dragulju sa 65 stepeni razmaka između cilindara, i zapremine od 5.748 ccm ali je za potrebe imena ova brojka zaokružena na 6 te se tako sa brojem cilindara dobiva 612.

Ovaj V12 predstavlja zadnju ferarrijevu riječ u izgradnji visoko-kapacitenih motora, te razvija impresivnih 540 KS pri normalno visokih 7500 okr/min. Za prenos snage zadužen je šest-stepeni mjenjač dostupan i u ručnoj verziji ali i u popularijoj i skupljoj elektro-hidrauličnoj varijanti, poznatoj kao F1A, koja objedinjuje zadovoljstvo i brzinu ručne izmjene sa komforom automatskog prenosa.

Performanse koje obezbjeđuje ova pogonska jedinica su na nivou jednog propetog konjića te ga ubrazavaju do stotke za samo 4.2 sekunde a kazaljka brzinomjera se zaustavlja na 315 km/h.

Za dizajn je naravno zadužen legendarni Pininfarinin studio, koji je odlično uspio da pomiri eleganciju i dinamični sportski dizajn. U unutrašnjosti neće nedostajati komfora. Pristup zadnjim sjedištima je znatno olakšan a i udobnost sjedenja na istim znatno unaprijeđena jer je u odnosu na 456M dužina rastegnuta za 139 mm.


Također ova sretna četiri putnika neće morati nositi isključivo kreditne kartice zbog nedostatka prtljažnog prostora jer se u Scagliettiju našlo mjesta i za prtljažnik od, za Ferarri impresivnih, 240 litara zapremine.

Jeep Treo

15.10.2003. u 15:49
Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: