{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


E-Go započeo rusku revoluciju

S
23.10.2008. u 20:30
0
3
E-Go započeo rusku revoluciju
0
E-Go započeo rusku revoluciju
Kompanija E-Go koja se posvetila gradnji karoserija predstavila je svoj model čija je proizvodnja već počela, a koji bi trebao imidžu ruskog automobila dati jednu potpuno novu i do sada neočekivanu dimenziju.
Novonastala kompanija E-Go usudila se ući u svijet proizvodnje ekskluzivnih sportskih automobila, a njihov prvi model Revolt pored odličnog izgleda obećava mnogo i po pitanju performansi s obzirom na to da su platformu za automobil posudili od Mitsubishija. Također, iako bi se prema imenu kompanije moglo očekivati da će se posvetiti razvoju električnih automobila to nije slučaj.

Naime, atraktivni Revolt pogonjen je potentnim 3,0-litarskim V6 motorom iz kojeg je uz pomoć dva turbopunjača proizvedeno čak 550 KS. Dakle, po prvi put uz odličan izgled iz Rusije dolaze i performanse dostojne značajnijeg uspjeha na tržištu ekskluzivnijih sportskih automobila. Za prenos snage i odličnu povezanost sa automobilom biće zadužen i 6-stepeni ručni mjenjač, ali prije svega i inovativni pneumatski ovjes koji je u potpunosti aktivan i prilagodljiv potrebama vozača i uslovima vožnje. Također, veliki 19-inčni točkovi sa širokim gumama ultraniskog profila prenosiće vozaču dovoljan broj povratnih informacija za vrlo dinamičnu i brzu vožnju. Sam izgled i dizajn Revolta je prilično originalan, iako se mogu primjetiti neke sličnosti sa već proslavljenim sportskim automobilima, kao što su stop svjetla vrlo slična ili identična onima na Maseratiju GranSport. Ipak, i pored toga ne može se osporiti da je Revolt itekako atraktivna i jedinstvena pojava, a pored pravog GT izgleda s polja, karakteriše ga i futuristički osmišljena unutrašnjost. Tačnije, sve komande elektronskih sistema smještene su u središnji dio upravljača i kontrolišu se putem ekrana osjetljivog na dodir, što je svakako avangardno rješenje ali i vrlo uptino po pitanju sigurnosti i ergonomije.

Iz kompanije E-Go još uvijek nisu objavili koliko će koštati primjerak novog ruskog sportskog automobila, ali s obziro na to da je proizvodnja već otpočela uskoro se mogu očekivati prve probne vožnje kao i izdašniji podaci.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: