Iz zvijeri u ljepoticu?
0

Druga generacija Renault Thalie

Sarajevo-x.com
Iako je sedanska verzija Clia, tačnije Thalia, u prvoj generaciji postigla značajan tržišni uspjeh u Renaultu su svjesni da samo dobra cijena uz veliku ponudu prostora nisu ipak dovoljni, bez obzira na tržište. Tako sada druga generacija Thalie dolazi kao model kod kojeg se ističe elegancija, mada je i dalje upitno koliko se u takvoj namjeri uspjelo.

Nezgrapan zadnji dio koji je na nespretan način spajao obline Clia sa kutijastim "repom" Thalie očito nije smetao samo automobilističkoj javnosti. Ovaj put su i u Renaultu obezbjedili nešto veći budžet za dizajniranje kompaktnog sedana koji je uglavnom namjenjen siromašnijim tržištima koja zahtjevaju što više automobila za što manje novca.

Naravno, takva tržišta sada nisu jedini orijentir za Thaliu s obzirom na unaprijeđeni dizajn, a pogotovo što na takvim tržištima ima i jaku konkurenciju u bratskoj Daciji Logan. Također, u dizajnu nove Thalije itekako je primjetna povezanost sa Dacijom, pa nedostaje tek logotip da nova Thalia bez problema uđe u gamu rumunske tvornice. Velika svijetla i maska neodoljivo podsjećaju na nedavni redizajn Logana ali i novopridošlog Sandera. Ujedno, nova Thalia iako se može pohvaliti novim dizajnom u suštini je velikim dijelom zasnovana na tehnologiji druge generacije Renault Clia. Zbog troškova ali i pouzdanosti opet je preuzet ovjes sa druge generacije Renault Clia, dok nije teško zapaziti i mnoge druge dijelove koji su posuđeni sa ovog modela. Također, teško je ne primjetiti, da i pored velikog truda i zaista elegantnog zadnjeg dijela u Renaultu opet nisu uspjeli u potpunosti doći do limuzniske elegancije. Najveća prepreka je definitivno donja linija bočnih stakala koja jednostavno ne prati ostale linije automobila, te zbog toga što je prenisko postavljena narušava kompletnu proporciju Thalie.

Naravno, i u novoj generaciji ovog modela dizajn bi trebao biti sekundaran faktor, pa se orije svega ističe ukupna robusnost automobila, ali i impresivna dužina od 4,26 metara i naravno naglašeno velik kapacitet prtljažnika. Također, ono čime će se Thalia isticati u odnosu na kućnog konkurenta, Logana, je naprednija tehnologija i dizajn, gdje svakako spadaju i savremeni dizelski i benzinski motori koji su već poznati iz Renaultove ponude u ostalim modelima.

I uz trud dizajnera u Renaultu su svjesni da je budućnost Thalie i ovaj put, ipak, na tržištima kao što su Rusija, Turska, Centralna i Istočna Evropa, pa će zbog toga svoju premijeru ovaj model i imati na sajmu automobila u Moskvi 26. avgusta ove godine.