Noviteti iz Volva
0

DRIVe Around The World - jedinstveno Facebook takmičenje

Sarajevo-x.com
Koliko ste dobro povezani? Sa takmičenjem "DRIVe around The World" Volvo Cars poduzima još jedan korak naprijed u korištenju snage socijalnog povezivanja. Takmičenje izaziva ljude da virtuelno voze Volvo C30 širom svijeta u 80 dana, korištenjem Facebook prijatelja. Volvo Cars će u ime pobjedničkog tima donirati 15.000 eura "carbon offset“ projektu ekološke organizacije Myclimate.

Facebook je mjesto susreta, gdje se najmanje 100 miliona ljudi logira svaki dan. A ovo 80-dnevno svjetsko takmičenje može se posmatrati kao neka vrsta socijalnog eksperimenta; izazov za učesnike da uvide koliko su zaista povezani.

"DRIVe Around The World je baziran na filozofiji da je svaka osoba povezana sa ostatkom svjetske populacije kroz samo šest vidova odvojenosti. Naša ideja je da stvorimo eksperiment, koji će ohrabriti ljude da se međusobno spoje na nov i unikatan način“. - tvrdi Lukas Dohle, koji upravlja odjelom živih komunikacija i socijalnih medija pri Volvo korporaciji u Gothenburgu u Švedskoj. Takmičenje je počelo 16. novembra i trajat će do 5. februara 2010. godine. Može mu se pristupiti putem Volvo Facebook stranice posjetom linka www.facebook.com/volvo gdje se mogu dobiti sve potrebne infomacije ili direktnim logovanjem putem linka http://apps.facebook.com/drivearoundtheworld.

Jednostavno rečeno, cilj takmičenja jeste voziti ekonomičan i efikasan Volvo C30 DRIVe širom svijeta, korištenjem mreže ličnih kontakata. Volvo C30 DRIVe prosječno troši samo 3,8 litara na 100 pređenih kilometara, što znači da sa jednim rezervoarom goriva može preći 1.333 km. To znači da svaki učesnik takmičenja može prevesti 1.333 virtuelnih kilometara, prije nego što automobil „preda“ Facebook prijatelju. Krug je kompletiran, kada se vozilo vrati na startnu poziciju.

Rute timova mogu se pratiti putem Volvo Facebook stranice. Nagrada za pobjednički tim dolazi u vidu donacije od 15.000 eura za karbon offset projekat organizacije myclimate za potrebe smanjenja globalnog zatopljenja. Myclimate radi u skladu sa Zlatnim standardnom, certificiranim od strane UN-a, a formuliran je od strane WWF International i Greenpeace International. Donacija je dovoljna da neutralizira količinu karbon dioksida koju jedna osoba stvori za cijeli životni vijek.

Za svakog dodatnog vozača učesnika, Volvo Cars će donirati fond ekvivalentan smanjenju 99 grama ugljen dioksida, što je nivo koji Volvo C30 DRIVe ispusti u atmosferu na svaki pređeni kilometar.

"Ovo takmičenje je usko povezano sa novom Volvo kampanjom „There's More To Life Than A Volvo, that's why you drive one“ (Postoji više života od Volva, zato ga vozite), naglašavajući time koliko su lične povezanosti vitalne u stvaranju boljeg života. A kada se takmičenje konačno završi, Volvo će pronaći pobjednički tim najbolje povezanih ljudi na svijetu“ - kaže Lukas Dohle.