Zvanična nacionalna premijera
0

FOTO / Citroeni DS5 i C4 Aircross stigli u BiH

Piše: Elvir Zubović
Foto: E. Z./Klix.ba
(Foto: E.Zubović/Klix.ba)
Zvaničnom premijerom jučer u Sarajevu Citroen je na tržište uveo dva nova modela, originalni i luksuzni DS5 i savremeni SUV C4 Aircross.

Iako je model DS5 zbog interesovanja tržišta dostupan za narudžbu na tržištu Bosne i Hercegovine već skoro dva mjeseca, ovaj model je zaslužio i zvanično uvođenje na naše tržište. Kao i ostali modeli iz Citroenove DS linije tako i DS5 predstavlja poseban premium model koji svojim izgledom, opremom i tehnologijom nudi nešto potpuno novo.

Citroen sa prestižnim DS5 opravdano ima velika očekivanja, iako je riječ o modelima koji nemaju ambicije stvarati velike prodajne brojeve nego jačati poseban imidž marke Citroen. Da takvi premium modeli zaista imaju svoje tržište najbolje govore činjenice kako je DS3 prodan u više od 135.000 primjeraka, te da je čak 60% kupaca tog modela po prvi put odabralo Citroen. Također, i DS4 je prilično uspješan sa 30.000 narudžbi, dok se na kraju očekuje da će biti zaprimljeno 40.000 narudžbi za trenutno srednji model u ponudi DS Citorena.

Uz poseban izgled koji je zasnovan na radikalnom konceptu C Sport Lounge iz 2005. godine, DS5 se ističe i zanimljivim proporcijama, pa je tako značajno kraći i uži od modela C5, ali je i primjetno viši, te ujedno nudi prtljažnik čija je zapremina od onog u C5 veća za oko 25 litara.

Za DS5 Citroen je ponudio dva benzinska, dva dizelska motora i jedan hibridni pogon. Osnovni model je tako pogonjen turbobenzinskim 1,6 THP motorom snage 156 KS koji uz paket opreme Chic do registracije košta 53.949 KM do registracije. Najskuplji benzinski DS5 je model Sport Chic sa istim 1,6 THP motorom ali u verziji sa 200 KS, a koji do registracije košta 72.160 KM.

Osnovni dizelski DS5 predstavlja model Chic e-HDi sa 112 KS koji u BiH do registracije košta 52.995 KM, dok je najskuplji dizelski model opremljen paketom opreme Sport Chic, automatskim mjenjačem sa šest stepeni prenosa i sa HDi motorom od 163 KS do registracije košta 72.065 KM.

Naravno, kurizotet u ponudi modela DS5 je hibridna verzija, gdje Citroen nastoji pokrenuti novi trend među ovakvim automobilima, i to kombinovanjem elektirčnog pogona sa dizelskim motorom. Zahvaljujući ovoj naprednoj tehnologiji hibridni DS5 se može pohvaliti emisijom CO2 od samo 99 g/km i minimalnom prosječom potrošnjom goriva od 3,7 litara na 100 km, uz odlične preformanse. Tako ovaj Hybrid4 model koji se ističe sa ukupno 200 KS i pogonom na sve točkove uz paket opreme Chic do registracije u BiH košta 68.727 KM, dok će najskuplji hibridni model dolaziti uz paket opreme Sport Chic i koštaće 81.505 KM.

Citroen Slovenija, koji je zadužen i za tržište BiH, u 2012. godini planira na tržištu Slovenije i Bosne i Hercegovine prodati 105 primjeraka modela DS5, od čega je planirano da će oko 10 odsto prodanih primjeraka doći u BiH.

Agresivniji nastup među SUV-ovima sa novim C4 Aircross modelom

Uz DS5 koji je već odavno u prodaji na tržištu BiH i kojeg je već moguće vidjeti na cestama naše zemlje Citroen se odlučio iskupiti za zakašnjelu promociju ovog modela tako što je značajno ranije nego na ostalim tržištima, uključujući i Sloveniju, predstavio i u prodaju uveo novi SUV model C4 Aircross.

S velikim uspjehom nove generacije modela C4 Citroen je odlučio nastaviti ovaj komercijalni uspjeh proširivanjem svoju ponude C4 porodice s modelom C4 Aircross.

Uz zajedničku tehnologiju i razvoj sa Mitsubishijem C4 Aircross donosi prepoznatljiv dizajn Citroena među kompaktne SUV-ove, gdje su tek u unutrašnjosti primjetni istočnjački korjeni ovog automobila.

Zanimljivo je kako C4 Aircross ima isto međuosovinsko rastojanje kao i C Crosser, s tim da je u ukupnoj dužini karoserije značajno kraći i kompaktniji, dok sa prtljažnikom od 440 litara ostaje praktičan kao veći SUV-ovi.

Citroen C4 Aircross je ponuđen sa pogonom samo na prednje točkove, ili uz novi pogon na sve točkove koji nudi mogućnost vožnje u tri načina, 2WD, 4WD ili LOCK. Također, osnovni motor u ponudi je 1,6-litarski benzinac sa 117 KS koji je dostupan isključivo sa pogonom na prednje točkove, i koji u osnovnom nivou opreme Atracttion do registracije košta 47.763 KM.

Osnovni dizelski model s 115 KS, pogonom na prednje točkove i opremom Atracttion do registracije košta 52.368 KM, dok je najpristupačniji C4 Aircross s pogonom na sve točkove i ovim motorom dostupan za cijenu od 56.974 KM.

Najluksuzniji i najsnažniji model u ponudi je C4 Aircross Exclusive sa dizelskim motorom od 150 KS i pogonom na sve točkove koji košta 69.912 KM.

U 2012. godini Citroen u Sloveniji i BiH planira prodati oko 80 primjeraka svog novog SUV-a, od čega je za tržište Bosne i Hercegovine planirana prodaja od oko 10 odsto te količine.