Chevrolet je izumio SUV 1935. godine kada je predstavio Caryall Suburban. Malo je ljudi u to vrijeme moglo pretpostaviti da će Chevrolet Suburban potući rekorde tako što će postati model s najdugovječnijim imenom na svijetu.
Danas, oko 78 godina kasnije, Chevrolet predstavlja Trax, prvijenca u segmentu malih SUV-a. "Trax je moderan, svestran i ekonomičan mali SUV, koji nudi vozne karakteristike automobila, a ima i pogon na sve točkove", rekla je Susan Docherty, predsjednica i izvršna direktorica tvrtke Chevrolet i Cadillac Europe. "Trax je moderan izraz onoga u čemu je Chevrolet zaista stručan, a to je proizvodnja i prodaja sjajnih SUV-ova."
Chevroletovu porodicu SUV-ova uvijek su označavala svestrana, praktična i pouzdana vozila koja su predvodila u sigurnosti i tehničkim inovacijama. Prvi modeli doživjeli su uvođenje hidrauličnih kočnica, sigurnosnog stakla i nezavisnog prednjeg ovjesa 1937. godine, dok su kasniji modeli bili prvi automobili sa stupom upravljača koji upija energiju sudara (1967.) te sistemom koji sprječava blokiranje točkova prilikom kočenja (1988.).
Chevrolet Trax je namijen kupcima malih SUV-a čiji broj značajno raste posljednjih godina (u ovom je segmentu prodaja porasla sa 130.214 automobila 2008. godine, na oko 264.000 automobila 2012. godine). Ti su kupci stanovnici grada, individualci koji njeguju svoj imidž i aktivan stil života.
Trax kupcima donosi mnoge prednosti SUV-a pritom pružajući vozne karakteristike i potrošnju goriva manjih automobila. Iznad svega, Trax nudi maksimalnu svestranost, od fleksibilne i moderne putničke kabine, preko pogona na sve točkove, do tehničke inovacije Chevrolet MyLink.
Tri ekonomična motora i pogon na sve točkove
Motori u ponudi uključuju 1,4-litarski turbo benzinski motor, 1,6-litarski benzinski motor i 1,7-litarski turbo dizelski motor. Sve verzije ručnog prijenosa imaju Start/Stop funkciju. 1,7-litarski turbo dizelski i 1,4-litarski turbo benzinski motor dolaze s automatskim mjenjačem sa šest brzina.
Povezan s ručnim prijenosom od šest brzina, 1,4-litarski motor razvija 140 KS (103 kW) i okretni moment od 200 Nm, dok 1,7-litarski turbo dizel motor razvija 130 KS (96 kW) i okretni moment od 300 Nm.
Turbodizelski motor od 1,7 litara je najštedljiviji od ova tri motora pa će, uz ručni mjenjač (i pogon na prednje točkove), trošiti 4,5 l/100 km, dok je prosječna potrošnja turbo motora od 1,4 l s ručnim mjenjačem 6,5 litara. Njihovo ispuštanje CO2 iznosi 120, odnosno 149 g/km.
Pogon na sve točkove dostupan u verziji opremljenoj 1,4-litarskim turbo benzinskim motorom ili 1,7-litarskim turbo dizel motorom automatski se prilagođava preovladavajućim uslovima na cesti te značajno poboljšava prianjanje na klizavim ili šljunčanim cestama.
Ulazni benzinski model:
TRAX 1.6 (115KS) FWD - 28 700 KM
Serijska oprema LS: ABS sustav, ESP sustav, prednji i bocni zracni jastuci za vozaca i suvozaca, zracne zavjese, klima uredaj, CD-radio-MP3, 6 zvucnika, upravljac s kontrolama audio sustava, USB, AUX, Start/Stop funkcija, HSA – pomoc pri kretanju na uzbrdici, uticnica od 230V, putno racunalo, tempomat, elektricno pokretanje prednjih stakala, elektricno pokretana vanjska ogledala, sredisnje zakljucavanje daljinskim upravljacem, krovni nosaci, volan podesiv po dubini i visini
Ulazni dizelski model:
TRAX 1.7 (130KS) FWD MT6 - 38 100 KM
Serijska oprema LT (dodatno na LS paket opreme): MyLink sistem, kamera za voznju unazad, aluminijski naplatci 16", zadnji parking senzori, svjetla za maglu sprijeda, kozni upravljac, elektricno pokretanje prednjih i zadnjih stakala, HDC – kontrola spustanja pri nagibu