Noviteti
0

Chevrolet Captiva na bh. tržištu

Sarajevo-x.com
Nova Captiva u prodaji je po cijeni od 35.000 KM za model s benzinskim 2.4-litrenim motorom (167 KS) i 37.800 KM za dizelski motor 2.2 od 163KS. Navedeni modeli dolaze s prednjim pogonom i paketom opreme LS koji uključuje: ABS, ESP, 6 zračnih jastuka, klima uređaj, CD-radio, Bluetooth, upravljač s komandama audio sistema, aluminijske naplatke 17'', električne podizače svih stakala, električno pokretana vanjska ogledala.

Chevroletov kompaktni SUV doživio je facelift koji uključuje svjež dizajn vanjštine kako bi dobio još robusniji i dinamičniji izgled, posve novu ponudu snažnih i učinkovitih motora, modifikacije na podvozju koje poboljšavaju upravljanje i osjećaj vožnje te nadograđeni interijer.

Moćno dizajnirana vanjština

Novi model Captive dolazi s redizajnirnim i strogo oblikovanim poklopcem motora, novom i većom rešetkom s elementima prepoznatljivim za Chevrolet kao što su dva otvora i logo u obliku leptir-mašne te integriranim dodatnim pokazivačima smjera na vanjskim retrovizorima. Preselivši se kraj prednjih blatobrana, postranični otvori za zrak promijenili su svoj oblik i sada su četvrtastiji kako bi naglasili Captivine sportske namjere. Prednji blatobrani imaju skulpturalne i robusnije oblikovane lukove sa čvrstom zaštitnom plastikom i u njih se mogu smjestiti kotači većih profila: od 17 do 19 inča. Sve promjene u dizajnu pridonose snažnijem i sportskijem stavu.

Snaga uz učinkovitost – četiri nova motora

Ispod Captivinog poklopca motora kriju se najvažnije novouvedene promjene. Četiri nova snažna motora dolaze u kombinaciji s novim ručnim ili automatskim šesterostupanjskim mjenjačem. Ponuda motora sastoji se od dva benzinska motora zapremine 2.4 i 3.0 litara te dvije turbo dizelske varijante, obje sa zapreminom 2.2 litre.

Novi motori donose puno toga prvi put implementiranoga kod Captive, kao što su promjenjiv rad ventila (variable valve timing, VVT) s upravljanjem pomakom bregastih osovina na 2.4-litarskom benzinskom ECOTEC motoru koji ostvaruju 167 KS te omogućuju umjerenu potrošnju 8,9 litara/100 km goriva u kombiniranom krugu i s ručnim mjenjačem. Performanse nove Captive s 2.4-litarskim benzinskim motorom uključuju ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 10,5 sekundi. Novi 3.0-litarski V6 benzinski motor snage 258 KS će biti dostupan sredinom 2011. Performanse ovog motora su sljedeće: najveća brzina iznosi 198 km/h, ubrzava od 0 do 100 km/h za 8,6 sekundi, a troši svega 10,7 litara goriva na 100 km u kombiniranom krugu.

Mnogi će se kupci odlučiti za jedan od dva ponuđena turbo dizelska motora zapremine 2.2 litre od 163 KS ili 184 KS. Performanse nove Captive uz motor sa 163 KS i ručnim mjenjačem su sljedeće: ubrzava od 0 do 100 km/h za 9,9 sekundi i postiže najveću brzinu od 189 km/h. Verziji sa 184 KS za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 9,4 sekunde te može dostići najveću brzinu od 200 km/h. Potrošnja goriva obje verzije u kombiniranom krugu je ista i iznosi 6,4 litre na 100 km. Emisija je također identična: 170 g/km.*

Sastavni dio Captivine nove ponude pogonskih sistema je i novi šesterostupanjski automatski mjenjač. Mjenjač je konstruiran sa širokim rasponom prijenosnih omjera kako bi se optimizirala sprega između performansi i ekonomične potrošnje goriva. Tako je prva brzina „strma“ kako bi omogućila brzo kretanje s mjesta, dok „visoka“ šesta brzina spušta brzinu okretaja motora pri većim brzinama, smanjujući tako potrošnju goriva i smanjujući buku i vibracije. Šesterostupanjski ručni mjenjač moguće je odabrati s 2.4-litarskim benzinskim i dvama 2.2-litarska turbo dizelska motora.

Podvozje nove Captive također je dodatno ugođeno kako bi se povećala vozna dinamika, poboljšala vožnja u zavojima te osjećaj upravljanja ovim automobilom. S elektroničkom kontrolom stablinosti (ESC), sustavom kontrole proklizavanja (TCS) i sustava pomoći pri kočenju (BAS) Captiva nudi i visoku razinu sigurnosti.

Elektroničko servo upravljanje osjetljivo na brzinu omogućuje bolju preciznost upravljanja i zahtijeva manje napora od strane vozača. Prvi put s Captivom je dostupna i pomoć pri kretanju na nagibu (HAS) – ovaj sustav drži vozilo na mjestu na nagibu od 3 ili više stupnjeva 1,5 sekundu nakon otpuštanja pedale kočnice kako bi automobil lakše i sigurnije krenuo s mjesta.

Oba 2.2-litarska turbo dizelska motora kao i 2.4-litarski benzinac mogu se naručiti s prednjim ili pogonom na svim kotačima. Nova Captiva ima aktivni sustav pogona na svim kotačima koji se uključuje prema potrebi, ali i ekološki prihvatljivo rješenje koje prilikom normalnih voznih uvjeta koristi prednji pogon, a uključuje pogon na svim kotačima samo kada je to potrebno, primjerice na skliskim podlogama ili prilikom kretanja na uzbrdici. Pogon na svim kotačima tada se uključuje automatski preko elektroničke spojke.

Prostrana unutrašnjost nove Captive nudi mnoštvo pretinaca uz mogućnost korištenja pet ili sedam sjedala. Kapacitet prtljažnika sa spuštenim trećim redom sjedala iznosi 769 litara (477 litara do donjeg ruba prozora), dok sa spuštenim drugim i trećim redom sjedala raste na velikih 1.577 litara (942 do donjeg ruba prozora). Captivin poboljšani interijer sada dolazi s cijelim nizom novih tekstura i završnih obrada, uključujući posve nove presvlake sjedala. Pametnim rasporedom stvoren je dodatni prostor za pohranu. Tako je na primjer nova Captiva višestruko profitirala od uvođenja pomoći pri kretanju na nagibu: osim što nema neželjenog vraćanja unatrag na uzbrdici, klasična ručna kočnica zamijenjena je električnom, tako da je stvoren prostor za spremanje sitnica na središnjoj konzoli, uključujući dva držača za čaše.

Pasivna sigurnost osigurana je sa šest zračnih jastuka – po dva prednja i bočna za vozača i suvozača te zračne zavjese za vanjska stražnja sjedala. Tu su još i sigurnosni pojasevi s trima točkama zatezanja, zatezačima i graničnicima sile zatezanja za prednja sjedala. Na vanjska sjedala u drugom redu pričvršćeni su Isofix nosači kako bi se što lakše i sigurnije mogla namjestiti dječja sjedalica.

Audiosistem nove Captive uključuje Aux-in priključak i mogućnost spajanja preko Bluetootha s komandama na upravljaču kao standardnom značajkom. Navigacijski sustav sa zaslonom dijagonale 7 inča dostupan je s integriranom stražnjom kamerom za pomoć pri parkiranju. Audiozvučnici su premješteni u vrata, dok će i putnici uživati u dobrom zvuku više nego prije zahvaljujući cijelom nizu inženjerskim poboljšanja u akustici unutrašnjosti, uključujući bolju izolaciju vjetrobranskog stakla, vrata i krova, što sve pridonosi smanjenju buke koja dopire od vjetra, motora ili s ceste.