Facelift za Citroen C4
0

C4 sa novim licem i novim motorima

Sarajevo-x.com
Kako je u prodajnim rezultatima broj prodanih Citroena C4 dosegao broj od 900.000 Francuzi su odlučili da je vrijeme za prvo dotezanje bora na ovom inovativnom i zanimiljivom kompaktu. Srećom, nisu pretjerivali sa zahvatima, pa je C4 tadržao svoju prepoznatljivost.

Iako su promjene suptilne, već na prvi pogled moguće je prepoznati novosti. Cilj je, kako to obično i bude sa bilo kojim redizajnom, pomalo zastarjeli model učiniti aktuelnim u skladu sa najnovijim modelima. Tako je sasvim jasno i opravdano da je redizajnirani C4 dobio novi prednji dio koji ga u velikoj mjeri poistovjećuje sa velikim bratom, modelom C5.

Najveća novost je svakako preoblikovani odbojnik, koji je pored „mekših“ linija dobio upečatljiviji otvor za zrak koji definitivno dominira prednjim dijelom, a ujedno je i detalj koji je već postao prepoznatljiv da Citroen. Velika prednja svjetla koja su već pobrala toliko pozitivnih kritika su ostala nepromjenjena, ali je poklopac motora redizajniran tako da se zahvaljujući blažim pregibima i utorima mnogo bolje uklapa uz novi odbojnik, i generalno uz novi izgled. Također, redizajnirani C4 će se moći prepoznati i po novoj kollekciji aluminijskih točkova, koji, naravno, ističu eleganciju ali i dinamičan duh ovog kompakta.

Blage promjene i poboljšanja je pretrpjela i unutrašnjost. Nove velurne obloge sjedišta i tapacirunga doprinose luksuznijem ugođaju, dok novodizajnirani umeci sa zanimljivim kombinacijama boja na armaturnoj ploči ali i na oblogama vrata čine boravak u automobilu zanimljivijim. Također, obrtomjer je sada premješten na centralnu poziciju, u cilju da sve informacije važne za vožnju budu smještene na jednom preglednom mjestu. Uz modne detalje, sa novim C4 neće biti razočarani ni tehno geek-ovi, pa je predstavljen novi My Way navigacioni sistem sa 7-inčnim displejom visoke rezolucije ali i sa priključcima za Bluetooth i USB, dok će audio sistem dolaziti sa ugrađenim hard-diskom od 10 GB.

Važne novosti C4 donosi i u ponudi motora. Riječ je o potpuno novim benzinskim motorima, oba zapremine 1,6 litara, a koje je Citroen razvio u saradnji sa BMW-om. Prvi je 1.6 VTi koji se može pohvaliti sa 120 KS i promjenjivim radom ventila, dok će zanimljiviji izbor biti svakako 1.6 THP turbobenzinac sa 150 KS. Ovi motori će u ponudi zamjeniti 1.6i 16v i 2.0i 16v motore, a uz bolje performanse mogu se pohvaliti i manjom potrošnjom kao i manjom emisijom štetnih gasova.

Znatno poboljšani Citroen C4 na tržište stiže u drugoj polovini tekuće godine, uz minimalne promjene cijena.