Stižu još dva M modela
0

FOTO / BMW predstavio M6 Coupe i Convertible

Sarajevo-x.com
Nakon nedavnog predstavljanja kontorverznih M verzija Serije 5, X5 i X6 sa dizelskim motorima BMW-ov sportski M odjel nastavlja sa popunjavanjem ponude, pa je sada predstavio i na svoj način pripremljenu Seriju 6 u kupe i kabriolet verzijama.

Novi M6 u obje karoserijske verzije izgleda izuzetno agresivno, i to zahvaljujući novim branicima koji sa znatno većim otvorima za zrak, kao i širokim blatobranima sa prepoznatljivim otvorima na prednjim blatobranima. M6 se ističe i LED svjetlima, drugačijom maskom, kao i difuzorom u zadnjem odbojniku i aerodinamičnim dodacima na pragovima. Podrazumjeva se da i ovaj M ima četiri ispušne cijevi i atraktivne 19-inčne aluminijumske naplatke, uz 20-inčne na listi doplata.

Zanimljivo je da M6 Coupe ima plastični krov ojačan karbonskim vlaknima, kako bi ukupna masa i težište bili što povoljniji, dok je kabriolet zadržao svoj prepoznatljivi platneni krov koji se otvara za 19 sekundi, i to može raditi pri brzinama do 40 km/h.

Unutra, kabina je luksuzno obložena sa Merino kožom, gdje se posebno ističu velika i udobna sportska sjedišta. Posebne detalje koji razlikuju M6 od ostalih Serija 6 predstavljaju odlično dizajnirana ručica mjenjača kao i sportski upravljač sa komandama mjenjača. Također, za potrebe M6 su izmjenjeni i sami instrumenti, a lako je primjetiti i izdašnu upotrebu karbonskih vlakana na ostalim oblogama armaturne ploče. Poseban ugođaj boravka u unutrašnjosti stvaraju ambijentalno osvjetljenje, kao i osvjetljenje M pločica na pragovima pri ulasku u automobila, a za one kojima luksuza nikada nije dovoljno BMW je ponudio i grijani upravljač, navigacijski uređaj, vrhunski Bang&Olufsen audio sistem, Head-Up Display, Night Vision sistem sa prepoznavanjem pješaka, kao i sistem automatske aktivacije dugih svjetala.

Ipak, kao i kod svakog BMW-a sa M značkom ono najzanimljivije krije se ispod "haube", a ovdje je riječ o već poznatom twin-turbo 4,4-litarskom V8 motoru sa 560 KS i 680 Nm okretnog momenta. Ovaj moćni motor sa točkovima se spojen preko sedmostepenog M DCT mjenjača sa dvostrukim kvačilom i naprednim Drivelogic i Launch Control funkcijama. ovakav pogonski sklop ubrzava M6 Coupe do 100 km/h za samo 4,2 sekunde, dok je Convertible malo sporiji sa sprintom koji traje 4,3 sekunde. Oba M6 imaju elektronski ograničenu najveću brzinu na 250 km/h, s tim da se ta blokada kroz M Driver's Package može ukloniti, čime se omogućava brzinski maksimum od 305 km/h. MW ističe da je M6 i prilično štedljiv i ekološki nastorjen, pa i uz ove performanse može prosjeku trošiti 9,9 l/100 km s emisijom CO2 od 232 g/km.

Ostali elementi koji se podrazumjevaju pri kupovini jednog M6 su i posebno podešen sportski ovjes, aktivni M diferencijal i reprogramirani sistem dinamičke kontrole stabilnosti s "M Dynamic" načinom rada. Za potpun paket M odjel je ponudio i supersnažne kočnice sa mogućnošću doplate kočnih diskova od kompozita karbonskih i keramičkih vlakana. Šlag na kraju su M način rada Servotronic upravljačkog sklopa, te jedinstven sistem dinamičke kontrole rada amortizera.

Vezani članci