Noviteti
23

Audi osvježio uspješne modele Audi A6 i A6 Avant

Klix.ba
Model uspjeha business klase postaje još bolji – Audi je A6 familiju znatno poboljšao. Novi motori, mjenjači i svjetla kao i novi infotainment sistem čine Limuzinu i Avant još efikasnijim, snažnijim, atraktivnijim i vrijednijim. I višestrani A6 allroad quattro kao i sportski modeli S6, S6 Avant i RS 6 Avant nude mnogobrojne novitete.

"Sa novim Audijem A6 nastavljamo dosadašnju savršeno uspješnu priču. On predstavlja inovativnu tehnologiju i premium imidž marke Audi“, kazao prof. dr. Ulrich Hackenberg, član Uprave AUDI AG za tehnički razvoj.

"Na mnogim poljima tehnike Audi A6 postavlja mjerila, lagana karoserija sa mnogobrojim aluminijskim komponentama, snažnim i visoko efikasnim motorima, sportskim podvozjem i visoko razvijenim sistemima pomoći vozaču i multimedijskim sistemima“. dodao je on.

Oštre linije, atletski zategnute površine i dizajn A6 modela predstavlja preciznost i sportsku eleganciju. Pažljivo su izvršene dorade na singleframe rešetki, na svjetlima, otvorima za zrak, branicima, bočnim pragovima, zadnjim svjetlima i izduvnim cijevima. Audi kao opciju isporučuje svjetla sa LED tehnikom ili Matrix LED tehnikom, kombinovano sa dinamičnim signalnim svjetlom.

Zahvaljujući svom inteligentnom konceptu miješane konstrukcije karoserija je u najvećoj mjeri kruta i sigurna. Mnogobrojne komponente od aluminijuma i od kaljenog čelika čine kičmu konsekventnog koncepta lake konstrukcije. Novi A6 1.8 TFSI prazan (bez vozača) težak je 1.535 kilograma. Komfor kod oscilacija je odličan, nivo zvuka u unutrašnjem prostoru ekstremno nizak.

U prostranom unutarnjem prostoru nastavlja se snažan stil eksterijera. U svim detaljima on dokumentuje beskompromisan nivo kvaliteta, kog poznaje Audi vozač. Elegantne boje i pažljivo odabrani materijali naglašavaju kultiviranu atmosferu.

Prednja sjedišta donose kao opciju funkcije ventilacije i masaže , upotreba je jednostavna. Komandni sistem MMI radija i komforna klima automatik su serija. Kod Audija A6 Avant prtljažnik nudi 565 do 1.680 litara volumena i mnoge praktične karakteristike. Automatski poklopac sa senzorskim upravljanjem i električna pokrivna roleta kao opcija čine utovar još komfornijim.

I kod infotainment a su se novi A6 modeli sasvim udaljili od konkurencije – paleta doseže do MMI navigacije plus sa MMI touch. Vrhunski navigacioni sistem sa 8-inchnim displayom, koji se izvlači električno, koristi sad novu tehničku platformu, koja koristi brzi Tegra 30 grafički chip od Audi partnera Nvidia. Dopunjujući segment, Audi connect prenosi podatke pomoću brzog LTE standarda i donosi po mjeri oblikovane Online servise u automobil, između ostalog Media Streaming Apps.

Ponuda sistema za pomoć vozaču je takođe maksimalno atraktivna, u vrhu je adaptive cruise control sa Stop&Go funkcijom. Audi side assist, koji osigurava promjenu vozne trake pomoću radarskih mjerenja prema nazad, a Audi active lane assist, koji sprečava nehotična odstupanja kursa, sad rade zajedno. Pomoć za vidljivost noću ima prošireni obim funkcije, sigurnosni sistem Audi pre sense basic je serija. Važni pokazivači mogu se pozvati pomoću opcijskog Head up displeja.

Obimno prerađena: Ponuda motora

U novom A6 i u A6 Avantu ponuda motora obuhvata tri TFSI-agregata od
140 kW (190 KS) do 245 kW (333 KS) i pet TDI-a; njihov raspon doseže od 110 kW (150 KS) do 240 kW (326 KS). Svi motori ispunjavaju limite norme izduvnih gasova Euro 6, njihova CO2-emisija je smanjena za do 22 procenta. Najefikasniji benzinski i dizel motori nose „ultra“ oznaku – 1.8 TFSI ultra u kombinaciji sa potpuno novim S tronic mjenjačem zadovoljava se na 100 kilometara u prosjeku sa 5,7 litara goriva (133 grama CO2 po kilometru); 2.0 TDI ultra sa 110 kW (150 KS) postiže bez restrikcija opreme naročito nisku vrijednost potrošnje od 4,2 litra goriva na 100 kilometara (109 grama CO2 po kilometru).

Vrhunski benzinac, 3.0 TFSI je obimno prerađen. 3.0 TDI clean dizel, koji je u izboru u dva stepena snage sa 160 kW (218 KS) i 200 KW (272 KS), stručnjaci za razvoj motora su takođe novo koncipirali u dosta područja. 3.0 TDI clean dizel biturbo pruža 235 kW (320 KS). U jednoj dodatnoj verziji sa 240 kW (326 KS), zahvaljujući dodatnom „boostu“ kratkoročno 255 kW (346 KS) snažan, on pogoni A6 3.0 TDI competition i A6 Avant 3.0 TDI competition – sa njima Audi slavi 25. rođendan TDI tehnologije.

Visoko snažni dizel motor radi sa osmostepenim tiptronic mjenjačem, svi drugi motori rade zajedno sa jednim novo konciprianim, naročito laganim šestostepenim ručnim mjenjačem sa malim trenjem ili sedmostepenim S tronic-om. Kod varijanti sa prednjim pogonom mjenjač sa duplom spojkom je iz osnove novo razvijen, on mijenja multitronic. Permanentan pogon na sva četiri točka quattro može se kod motora od 200 kW (272 KS) dopuniti sportskim diferencijalom, koji snagu raspodjeljuje aktivno između zadnjih točkova.

I podvozje sa izdašnim ovjesima točkova objedinjuje suvereni komfor
sa sportskim karakteristikama. Sistem vozne dinamike Audi drive select je serija; kao opciju Audi nudi jedno od sportskih podvozja, koja su u izboru, i sistem zračnih opruga adaptive air suspension. Kod A6 Avanat 2.0 TDI ultra sa 140 kW (190 KS) opruge se sastoje od plastike, pojačane staklenim nitima – inovacija Audija, koja štedi oko 4,4 kilograma težine, smanjuje potrošnju i poboljšava preciznost i komfor kod oscilacija. Točkovi su između 17 i 20 incha.

Visoko vrijedan i snažan : novi Audi A6 allroad quattro

Kod novog Audija A6 allroad quattro, koji se zasniva na A6 Avantu, karoserija je postavljena više, obloge od plemenitog čelika pokrivaju dio ramena i zadnji dio prema dole. Dizajn djeluje robustan i snažan, pregrade na singleframe rešetki protiču vertikalno. Nude se četiri V6 sa tri litra zapremine – 3.0 TFSI i 3.0 TDI u tri stepena; adaptive air suspension je serija.

Isporuka nove Audi A6 familije počinje u jesen 2014.

Podaci o potrošnji modela:

Audi A6 familija:

Potrošnja goriva kombinovana l/100 km: 9,6 – 4,2;
CO2-emisija kombinovana g/km: 224 – 109.