{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Aston One-77 hvata priključak

S
8.8.2008. u 19:02
0
1
Aston One-77 hvata priključak
0
Nakon potvrđenih informacija da direktni rivali kao što su Ferrari, Mercedes-Benz, pa i Pagani pripremaju novi udarac u vidu vrhunski egzotičnih modela ubrzo je i Aston Martin objavio da ne planiraju novu situaciju posmatrati bez svog učešća.


Jedna od rijetkih kompanija gdje se proizvodnja vrhunskih supersportskih automobila još uvijek u većini obavlja ručno zahvaljujući vrhunskim majstorima najavila je novi model koji bi trebao predstavljati vrhunac mogućnosti ove savremene manufakture. Trenutno iz Aston Martina nisu htjeli odavati previše detalja, ali osnovna silueta i prvi podaci već su poznati.

Naime, prvi važan detalj novog britanskog supersportiste je njegovo samo ime. One-77, kako je imenovan, najavljuje ekskluzivnost ovog modela, tačnije ističe linjenicu da će biti proizvedeno svega 77 primjeraka ovog ekskluzivnog sportskog automobila. Također, uz računarski generisanu skicu koja ističe prepoznatljivu eleganciju objavljeni su i osnovni podaci koji će krasiti One-77. Kao što se moglo očekivati, cijela karoserija biće izrađena od ručno obrađenog aluminija, dok će sama konstrukcija automobila radi uštede na težini ali i radi povećavanja otpornosti na uvijanje biti izrađena od karbonskih vlakana.

Ovako dramatična ušteda na težini svakako će ići na ruku ionako moćnom 7,0-litarskom V12 motoru. Zasad se očekuje da će ovaj motor proizvoditi najmanje 550 KS, što će biti i više nego dovoljno za maskimalnu brzinu od 350 km/h, ali i za fascinantna ubrzanja koja najbolje ilustruje sprint do 100 km/h koji bi trebao trajati svega 3 sekunde.

Iako je riječ tek o štruim podacima i vrlo oskudnoj skici, već je jasno da će 77 budućih vlasnika biti itekako sretni ljudi, bez obzira na cijenu koja će bez sumnje biti astronomska. Također, sa ovakvim inžinjerskim dijamantom jasno je da Aston nije olakšao zadatak Mercedesu koji intenzivno priprema Gullwing, ali ni Ferrariju koji razvija nasljednika već legendarnog Enza.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: