{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Alfa Romeo 156 GTA

2.4.2003. u 00:12
0
0
Alfa Romeo 156 GTA
0
Alfa Romeo 156 GTA
Alfa Romeo je definitivno odlučila da vrati izgubljeni imidž sportskih auta i opravda dvije riječi koje su krasile njihove modele godinama: Cuore Sportivo.
Dokaz za to je nova Alfa 156 sa legendarnom oznakom GTA. Novi izgled 156-ice karakteriše temeljito obrađen set prelijepih spojlera u zračnom tunelu, sa upečatljivim 17-colnim aluminijskim felgama kroz čije se proreze naziru crvene čeljusti kočnica pozamašnih dimenzija.

Na prednjem braniku su široko razmaknute maglenke što uokviruju ogroman otvor za dovod zraka, dok u podnožju zadnjeg branika pogled privlači pravo krilo. Bočni rubnjaci otkrivaju putanje zraka, tako da Alfa 156 GTA čak i kad stoji odaje snagu kojom raspolaže.

Agresivnost vanjskog izgleda nastavlja se i u interijeru. Pogledu ne mogu izmaći okrugli satovi od kojih jedan otkriva da crvena zona počinje na 7000 okretaja u minuti, a drugi da skala završava na 300km/h. Onda pogled pada na aluminijske papučice koje u svojim provrtima imaju gumene čepove da cipele ne bi skliznule kada ne treba.

Okretom ključa javlja se pravi biser potmulog i prijetećeg zvuka. Poznati Alfin motor sa 6 cilindara u V rasporedu dobio je svoje novo izdanje. Povećanjem hoda klipa zapremina je narasla na 3,2 litra, a broj konjskih snaga se povećao na 250 pri 6200 okr/min. To su brojke koje izazivaju strahopoštovanje i oprez jer je pogon na prednje točkove, a auto ima preko 1400 kg.

Vješanje je ukrućeno u odnosu na običnu verziju 156-ice, ali još uvijek nije neudobno. Motor dozvoljava i laganu vožnju na niskim okretajima bez trzanja i gušenja, ali koga to interesuje kada je za upravljačem ovakvog bolida?

Motor u bilo kojoj situaciji do crvene zone dolazi bez pogovora i bez pada snage, a iznad 6000 okr/min zvuk se mijenja. Metalna rapsodija javlja se u najljepšem obliku i adrenalin navire u potocima.

Podvožje je pretrpilo znatne promjene u odnosu na ono na običnim 156-icama: poprečna ramena su dodatno ojačana, armotizeri su krući, a sve tačke vezanja su drugačije i sve podsjeća na trkaći automobil. Rezultat je vrlo neutralno ponašanje kroz zavoje, prava zalijepljenost za podlogu usprkos težini prednjeg dijela.

Podarivši novoj Alfi 156 oznaku GTA i sve što uz to pripada, Talijani su stvorili novi predmet obožavanja za sve koji vole Alfu.

I za kraj malo tehničkih karakteristika:
Motor: benzinski
Cilindara: 6 u V rasporedu pod uglom 60 stepeni
Zapremina: 3179 ccm
Snaga: 250KS pri 6200 okr/min
Moment: 300Nm pri 4800 okr/min
Mjenjač: ručni sa šest stepeni prenosa
Dimenzije: 4430x1765x1402 (mm)
Međuosovinski razmak: 2595 (mm)
Zapremina prtljažnika: 378 l
Rezervoar goriva: 63 l
Masa: 1410 kg
Ubrzanje 0-100km/h: 6,3 sec
Max. brzina: 250 km/h
Potrošnja: 12,1 (l/100km)

Rallye de Monte Carlo

01.04.2003. u 23:48
Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: