{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Noviteti iz AUTOlinea: Sveobuhvatna postprodajna usluga za vozila svih proizvođača

10.8.2015. u 08:37
21
Noviteti iz AUTOlinea: Sveobuhvatna postprodajna usluga za vozila svih proizvođača
21
AUTOline, prodajno-servisni centar, u cilju unapređenja poslovanja svojim trenutnim, ali i budućim klijentima predstavlja niz noviteta, temeljenih na ambicioznoj strategiji Uprave, koja se ogleda u stvaranju novih vrijednosti kvaliteta usluge, prilagođenih potrebama svakog pojedinačnog klijenta što rezultira stvaranjem dugoročnih partnerskih odnosa.
Široka lepeza novih poslovnih poteza, rezultat je nove strategije kojoj su sad više nego ikada u fokusu potrebe klijenata. Cilj je kupcima na jednom mjestu pružiti sveobuhvatnu postprodajnu uslugu bez obzira na marku proizvođača i starost vozila.

Noviteti

AUTOline, prodajno-servisni centar sada svojim klijentima nudi sveobuhvatnu postprodajnu uslugu na jednom mjestu, koja obuhvata:
• Prodajno-servisne usluge za Hondu i Mercedes-Benz Unimog komercijalni i teretni program
• Prodajno-servisne usluge za vozila svih proizvođača
• Prodaju rabljenih vozila svih proizvođača
• Distribuciju G-Family i Nisotec ulja, maziva i derivata

U okviru navednih noviteta u poslovanju od izuzetnog značaja je istaknuti da vlasnici Mercedes-Benz vozila imaju mogućnost odabira originalnih ili visokokvalitetnih zamjenskih rezervnih dijelova renomiranih proizvođača. Naročita pogodnost manifestuje se u povezanosti s brojnim Europskim i regionalnim skladištima rezervnih dijelova, a sve u cilju pravovremene isporuke rezervnih dijelova.

U cilju prilagodbe i zadovoljenja potreba šireg kruga kupaca, novitet u poslovanju su i prodajno-servisne usluge za vozila svih proizvođača, što ujedno znači i cjenovno pristupačanije usluge. Posebna pogodnost pripremljena je za taksi službe, što podrazumijeva besplatnu dijagnostiku koja uključuje i kratak test, besplatan svaki šesti servis, 15% popusta na cijene motornih ulja, 10% popusta na rezervne dijelove, te mobilnu ekipu u slučaju kvara vozila na terenu.

Posjetom prodajno-servisnog centra AUTOline, od sada je na raspolaganju i mogućnost kupovine rabljenog putničkog ili komercijalnog motornog ljubimca svih proizvođača. Svi ljubitelji marke Honda, trenutno imaju jedinstvenu priliku u izložbenom centru pogledati model CR-V 2.0 i-VTEC, ili iznajmljivanjem testirati model Civic 1.8 i-VTEC. Dodatna pogodnost je da pri kupovini motornog ljubimca kupci mogu na licu mjesta osigurati vozilo u osiguranju "Piramida", čije je sjedište u prostorijama AUTOlinea. Također u ugodnoj i opuštenoj atmosferi uz piće dobrodošlice svi posjetioci imaju mogućnost dobivanja konsultacija i savjeta od strane AUTOline prodajnog ili servisnog savjetnika, a za to vrijeme najmlađi posjetioci će uživati u svom kutku.

Početkom prošle godine novost u poslovanju AUTOline je i direktno zastupstvo za Gazpromneft Lubricants LTD, G-Energy i Nisotec ulja, maziva i derivata koja su provjerili i odobrili vodeći svjetski proizvođači putničkih i komercijalnih vozila kao što su Daimler, BMW, Porcshe, VW,Volvo, MAN, Scania.. Od sada ovaj segment AUTOline zaokružuje novim uspjehom - imenovanjem za generalnog distributera Gazpromneft Lubricants LTD ulja maziva i derivata, što ujedno i proširuje ponudu na asortiman Gazpromneft ulja, maziva i derivata, te ubrzo otvaranje servisnog centra G-Service.

"Iza nas je 15 godina iskustva, inovacija, pozitivne energije i stalne brige za naše korisnike, što su naši klijenti prepoznali vraćajući nam se i time iznova ukazujući svoje povjerenje, što je za nas izniman uspjeh, naročito sad u ovom vremenu kad se detaljno analizira svaka investicija. To nam svakako daje dodatni motiv, ali i obavezu da budemo još bolji u pogledu cijena, usluga, ali i kvaliteta isporuke za koji je zadužen mali, ali stručni i certificirani tim djelatnika AUTOlinea. U tom cilju prilagodili smo naše usluge potrebama građana i kompanija što nam omogućava stvaranje dugoročnog partnerskog odnosa. Sveobuhvatnom postprodajnom integracijom usluga pružamo kompletnu uslugu na jednom mjestu, što našim trenutnim, ali i budućim klijentima ujedno donosi i uštedu vremena, a zadovoljstvo naših klijenata ujedno je i ostvarenje naših poslovnih ciljeva", naveo je Zdenko Šprem, vlasnik AUTOlinea.

Uprkos turbulencijama na bosanskohercegovačkom tržištu koje su se najviše odrazile na automobilsku industriju, AUTOline je zahvaljujući odgovarajućim optimizacijama poslovanja, ali i stalnim inovacijama, te kvalitetom usluge održao svoju poziciju i stabilnost.

Više informacija o novitetima, pogodnostima, i ponudi dostupne su na www.autoline.ba, Facebook fan pageu ili kontaktirajte stučni tim:
1. Slobodan Kadijević, voditelj prodaje, tel: +387 33 95 30 64, email: [email protected]
2. Kemal Muslim, voditelj prodaje ulja, maziva i derivata, tel: +387 33 95 30 75, email: [email protected]
3. Mirza Lemezan, šef servisa, tel: +38733 95 30 72, email: [email protected]

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: