Svježa iskra iz Chevroleta
0

Novi Spark na bh. cestama

Tekst i foto: Elvir Zubović
Foto: Sarajevo-x.com
Foto: Sarajevo-x.com
Danas je u Sarajevu bh. tržištu automobila predstavljena potpuno nova generacija najmanjeg modela u ponudi Chevroleta. Novi Spark tako nudi pregršt novosti u odnosu na svog prethodnika, sa kojim gotovo da i nema dodirnih tačaka.

Iako je dizajn i tehnologija potpuno nova, Spark je ostao vjeran dosadašnjoj ponudi Chevroleta u supermini klasi automobila. Tako je i dalje riječ o okretnom gradskom automobilu koji sada uz odličan odnos uloženog i dobivenog donosi i prilično atraktivan dizajn. Spark je dizajniran i konstruisan da bude moderan i ekspresivan, ali da istovremeno nudi puno prostora i praktičnosti, pa sada definitivno spada među prostranije pripadnike ove klase. Uz atraktivan dizajn koji obiluje oštrim linijama i agresivnim oblicima, teško je ne primijetiti i znatno bolji nivo kvaliteta i završne obrade, što iz Chevroleta potvrđuju svojom namjerom da na ovom automobilu karoserijski spojevi ne smiju biti veći od tri milimetra.

Iako zahvaljujući modernim oblicima i ne izgleda tako, baš kao i prethodnik, novi Spark zadržao je izuzetno kompaktne proporcije koje olakšavaju svakodnevnu vožnju u urbanim gužvama. Spark je dugačak samo 3.640 mm i širok 1.597, pa se lako može "ugurati" u uska parkirna mjesta kakva su uglavnom samo i preostala u svim većim gradovima.

Novi dizajn karoserije adekvatno je ispraćen i uređenjem unutrašnjosti. Razigrani oblici i "gamersko" rješenje kompaktnih instrumenata koji su stali na stub upravljača uglavnom će privući mlađu populaciju, dok će kupci koji traže praktičnost biti zadovoljni izuzetnim brojem pretinaca i prtljažnikom zapremine 170 litara, uz smještaj pet putnika. Nivo opremljenosti je također znatno bogatiji od prethonika, pa je Spark dostupan i sa praktičnim i sigurnosnim elementima kao što su elektronska kontrola stabilnosti, radio CD/mp3 uređaj sa USB priključkom, navigacijski uređaj, parking senzori, automatski klima uređaj, što je uglavnom predstavljalo kuriozitet u ovoj klasi automobila.

U ponudi Sparka su dva motora, i to oba četverocilindarska benzinska, radne zapremine 1.0 i 1.2 litre. Oba motora dolaze s petostepenim ručnim mjenjačem i zadovoljavaju Euro 5 norme o čistoći izduva, a dok slabiji 66 KS predstavlja osnovu ponude, snažniju i poželjniju opciju predstavlja veći motor sa 78 KS i 111 Nm okretnog momenta.

Najjeftiniji Spark nove generacije u Bosni i Hercegovini pogonjen je 1,0-litarskim motorom i sa "L minus" paketom opreme, a koji između ostalog sadrži ABS, servo upravljač i šest zračnih jastuka, košta 13.880 KM do registracije. Najpristupačniji Spark sa snažnijim 1,2 motorom i LS paketom opreme košta 17.610 KM, dok vrh ponude predstavlja Spark 1.2 LT, koji u popisu opreme sadrži i automatski klima uređaj, parkirne senzore i aluminijumske naplatke i košta 19.220 KM.