Budući da je i prvi čovjek kompanije Akio Toyoda izrazio želju za "emocionalniji pristup" dizajniranja automobila, jasno je da Toyota mora početi proizvoditi modele od kojih će kupcima zastajati dah. U tu je svrhu unaprijeđen novi šef dizajna na globalnom planu Akihiro "Dezi" Nagaya koji je obećao velike promjene u budućnosti
"Toyotu su kritikovali da je u pogledu dizajna mirna i povučena, a prijateljski imidž povezivali su s nedostatkom emocija. Od sada ćemo biti mnogo agresivniji, a naši automobili biti će masivniji, dinamičniji i sportskiji kako bi cijeli brend podigao+ nivo prepoznatljivosti u svijetu. Ogledni primjer može biti FT-85 Coupe koji vam može pokazati smernice prema kojima Toyota cilja", završio je 50 godišnji dizajner koji je već "stvorio" izgled prve i treće generacije Lexus LS-a, druge generacije GS-a, te druge generacije Priusa.