Rolf-Peter Poersch, regionalni rukovodilac prodaje Volkswagenovih osobnih vozila, usporedio je važnost događaja u povodu promocije novog Passata B6 s dalekom 1973. kad je bio sudionik promocije Passata prve generacije i naglasio koliko je truda i znanja uloženo u tehnološki proces kako bi se nova generacija približila standardima C klase.
Senada Šahinpašić, rukovoditeljica prodaje ASA Auta, glavnog uvoznika VW-ovih vozila u BiH, napravila je rezime prodaje Passata svih generacija, iznijela tehničke karakteristike i prednosti nove generacije koje se odnose na sigurnost i komfor, inovativnu tehniku i eleganciju, a poseban naglasak dala na porast domaće proizvodnje i prodaje od 2003.
U sklopu prezentacije prikazan je najnoviji reklamni spot pod sloganom "Novi Passat. Luksuz na koji ćete se brzo naviknuti."
Na konferenciji su govorili i Selma Užičanin, marketing i PR menadžerica, te direktor ASA Auta Haris Avdić.