Uskoro u Evropi
0

Nove melodije japanskog Jazza

Sarajevo-x.com
Nedugo prije zvanične premijere u Parizu Honda je priredila virtuelnu prezentaciju nove generacije svog praktičnog modela Jazz. Zadržavajući već poznate prednosti svog prethodnika, novi Jazz donosi još više prostora, jače i štedljivije motore ali i atraktivniji izgled.

Prve fotografije novog Jazza mnoge su zatekle, pa čak i nagnale na pomisao da je riječ tek o blažem redizajnu. Zaista, na prvi pogled novosti i promjene su toliko suptilne da ih je vrlo teško primjetiti. Ipak, već pažljiviji pogled, ali i žustre tvrdnje iz Honde, otkrivaju nove proporcije i nove dizajnerske elemente kojima je Jazz približen ostalim modelima u ponudi ovog proizvođača.

O količini promjena i novosti najbolje govori podatak da je na novom Jazzu napravljeno preko hiljadu promjena. Iako je zadržan isti koncept karoserije, pa čak i silueta, teško je ne primjetiti rast na 3,9 metara dužine i preko 1,5 metara visine. Intiligentni koncept karoserije zahvaljujući kojem je rezervoar za gorivo smješten u samu sredinu zadržan je i na ovoj generaciji iz prostog razloga jer nije bilo razloga za promjenu ovako dobrog rješenja koje na relativno jednostavan način stvara dodatne centimetre prijeko potrebnog prostora u unutrašnjosti. Uz fleksibilna sistem preklapanja sjedišta i novi Jazz će biti definitivno jedan od najpraktičnijih i najupotrebljivijih automobila u svojoj klasi, a vjerovatno i uopšte.

Uz nove sigurnosne sisteme, Jazz sa sobom „dovodi“ i nove motore. Tako moderni VTEC motori zapremine 1,2 litra i 1,4 litra sa 90 i 100 KS čine već u početku odličnu pogonsku osnovu, dok sa potrošnjom goriva od 5,1 i 5,3 litra na 100 kilometara spadaju i među najekonomičnije motore u ovoj klasi. Za sada u Hondi ne spominju, u Evropi toliko voljene, dizelaše, ali s obzirom na sposobnosti benzinaca upitno je da li će „naftaši“ uz trenutne cijene goriva biti i potrebni, pa i poželjni.

Prethodni Jazz se pokazao kao odličan potez, te je prodan u preko dva miliona primjeraka. Ipak u Hondi nisu pretjerano zadovoljni, prije svega jer žele impresivniju zastupljenost Jazza u Evropi. Upravo to je i razlog njegove svjetske premijere u Parizu, pa već sada Japanci drže fige da ovaj put magija kompaktnog i sposobnog MPV-a prodre do srca više Evropljana.