auto
2

Nova inovativna tehnologija ubrizgavanja iz Volva

Klix.ba
Nova Volvo VEA (Volvo Engine Architecture) porodica motora bit će predstavljena ove jeseni, a jedna od tehničkih novosti jeste inovativna i-ART tehnologija ubrizgavanja, koja značajno smanjuje potrošnju novih dizelskih motora.

Korištenjem povratnih informacija o pritisku ubrizgavanja na svakom injektoru goriva, umjesto korištenja samo jednog senzora pritiska u zajedničkom vodu, i-ART tehnologija omogućava konstantnu kontrolu i odvojeno prilagođavanje ubrizgavanja u svakom od četiri cilindra.

"Povećavanje pritiska ubrizgavanja na izuzetno visokih 2.500 bara, uz dodatak inovativne i-ART tehnologije, može se opisati kao drugi veliki korak u dizelskoj revoluciji. Značaj ovog dostignuća jednak je izumu lambda sonde u katalitičkom konverteru još davne 1976. godine. To je naša nova svjetska inovacija", izjavio je Derek Crabb, potpredsjedik odjela za razvoj motora pri Volvo Car grupaciji, te dodao: "Svaki injektor na vrhu ima mali kompjuter, koji nadgleda pritisak ubrizgavanja. Korištenjem ove informacije, samopodešavajući i-ART sistem osigurava idealnu količinu goriva u svakom trenutku procesa izgaranja".

Kombinovanje visokog pritiska ubrizgavanja i i-ART tehnologije, daje kupcu motor, koji ima manju potrošnju, manji nivo štetnih emisija, ali i bolje mogućnosti, te adekvatan zvuk.

Predstavljanje u jesen 2013. godine

Volvo će novu VEA porodicu motora predstaviti u jesen 2013. godine. Uporedo s novim motorima, Volvo će predstaviti i novu 8-stepenu automatsku transmisiju, koja doprinosi uglađenoj vožnji i izvrsnoj ekonomičnosti.

Common rail dizelaši i benzinci sa direktnim ubrizgavanjem su standard u nadolazećoj modularnoj porodici dizelskih i benzinskih motora. Nekoliko nivoa turbopunjenja, otvara mogućnost fleksibilnosti ponude od ultraštedljivih do izrazito jakih pogonskih jedinica. Kako bi se zadovoljile potrebe kupaca, određeni će motori dobiti dodatne mogućnosti putem elektrifikacije ili neke druge pomoćne tehnologije.

"Novi će motori podići užitak u vožnji svojim agilnim i uglađenim radom, ali i snažnim karakterom nove 8-stepene automatike", zaključuje Crabb.

V8 motori su dinosauri

"Stvorit ćemo manje, inteligentnije motore sa toliko snage, da će aktuelni V8 motori postati pravi dinosauri. Naši će novi četverocilindarski motori ponuditi bolje mogućnosti od aktuelnih šestocilindarskih motora, uz potrošnju nižu od aktuelnih četverocilindarskih motora. Pored toga, pomoćna elektrifikacija ih donosi na nivo aktuelnih V8 motora", tvrdi Crabb.

Novi motori će se proizvoditi u pogonu Skövde u Švedskoj.