{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Nova arhitektura Škoda salona u cilju pružanja bolje usluge kupcima

11.4.2015. u 18:20
0
25
Nova arhitektura Škoda salona u cilju pružanja bolje usluge kupcima
0
Nova arhitektura Škoda salona u cilju pružanja bolje usluge kupcima
Novi korporativni identitet je već usvojilo 500 trgovaca,a kupci veoma cijene ovu promjenu.
Ljubitelji Škode razgovaraju o svakom novom modelu i njegovom dizajnu puno prije nego bude i službeno predstavljen. Nakon što se uvede na tržište, oni ubrzo nađu svoj put do svojih ovlaštenih trgovaca kako bi se divili lijepom izgledu i vrhunskim parametarima vozila.

Sasvim logično, oni očekuju iatraktivan dizajn salona. Potpuni rebranding, tj. vizualna promjena prodajne i servisne mreže, dio je ŠKODA distribucione strategije čiji je cilj uspostaviti stabilnu i profitabilnu mrežu trgovaca koja će ponuditi korisnicima odgovarajuće uslove za kupovinu novih automobila, uključujući i vrlo stručno osoblje i vrhunski kvalitet usluge.

Ambicija tima arhitekata i dizajnera odgovornih za pripremu novog dizajna salonabilaje da stvore novo iskustvo za korisnike koji se temelji na sofisticiranom i logičnom rasporedu svih ključnih elemenata, poslovnih područja i zona opuštanja, kao i korištenje najsavremenijih tehnologija, ka o što su jedinstveni 3D Configurator koji omogućavakupcima da konfigurišu svoje vozilo pomoću 3D softvera, koji je nenadmašan po pitanju detalja i sveobuhvatnosti. Koristeći ovaj softverski alat, prodavači ćebiti u mogućnosti da predstaveiŠkoda dodatne usluge, kao što su finansijski proizvodi, paketi usluga, dodatna oprema, itd.

Novina je i integracija servisnog i izložbenog prostora -ovaj aranžman će omogućitiosoblju da pokaže i predstavi nove proizvode branda takođ er i klijentima servisa.

Novi dizajn je svjež i moderan. Ono što se posebno ističe je kombinacija bijele fasade, tipične zelene linije i poseban zid koji se koristi za aktuelnu komunikaciju i predstavljanje novih modela kako za posjetioce salona tako i zaslučajne prolaznike. Ovaj zid za komunikaciju predstavlja jedinstveni način korištenja izložbenog salona kao marketinškog alata branda. Elegantan izgled cijelog prostora je naglašen sofisticiranom rasvjetom koja je, baš kao i na novom Superbu, važan dio cjelokupnog dizajnerskog koncepta.

Najveći broj moderniziranih salona trenutno je u Kini, Njemačkoj, Češkoj i Velikoj Britaniji.I u BiHje započeo proces rebrandinga, pa očekujemo da ćemo već u 2016. imati prve ŠKODA saloneu skladu s novim korporativnim identitetom.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: