auto
0

Nissan Otti - samo za Japance

FENA
Nissan je jučer objavio prodaju svojeg novog miniautomobila "Otti" diljem Japana. Otti je konstruiran po mjeri japanskih gradova, pa dimenzije vozila odgovaraju tipičnim višespratnim garažama.

Novi Otti stiže u inačicama S/E/M, odnosno sportskijima RS/RX, a na izbor stoje obični ili turbomotor zapremine 0.66 litara.

Otti je OEM vozilo, a proizvodi ga i isporučuje kompanija Mitsubishi Motors Corp.

Zanimljivi dizajn novog Ottija temelji se na jednostavnom kutijastom obliku koji krije prostranu kabinu sa mnogo pretinaca za odlaganje. Visinu od 1550 mm određuje visina višekatnih garaža (RX/RX Four je 20 mm viši). Uočljivi su detalji kao kromirani okov te četvrtasta maska,a u ponudi je deset boja karoserije, među kojim je i jedinstvena magličastoplava.

Veliki vjetrobran i niski bokovi vozaču nude odličnu vidljivost, a zbog olakšanog ulaska kad ima malo prostora, automobil je opremljen kliznim vratima na daljinsko upravljanje. Otvor vrata širok je 530 mm, a vratima se upravlja prekidačem kraj vozača, daljinskim upravljačem, prekidačem na gornjem dijelu B stupa ili ručicom vrata.

Različite mogućnosti pohrane nude urednu kabinu koju je lako čistiti, a uključuju pomičnu kutiju, pretinac u instrumentnoj ploči, kvačice na vratima i držače za čaše na stražnjim sjedištima. Dvije su opcije boja unutrašnjosti namijenjene različitim ukusima – kombinacija bež i crne (S/E/M) te sasvim crna (RS/RX i E/S 3AT, paket crne unutrašnjosti). Nasloni prednjih sjedišta naginju se u posve vodoravan položaj, a nasloni se stražnjih sjedišta u omjeru 50-50 neovisno sklapaju na pritisak ručice.

Serijska oprema uključuje ABS, zatezače pojasova s dvostupanjskim ograničiteljima sile, zračne jastuke, prednje branike oblikovane tako da smanje moguće ozljede pješaka te konstrukcijska pojačanja karoserije radi zaštite vozača i putnika u slučaju sudara.

Otti je član novog naraštaja ekološki prihvatljivijih miniautomobila – što je od sve većeg značaja za sve veći segment japanskih potrošača koji traže ekološki prihvatljiva transportna rješenja.

Predviđa se prodaja od 2600 automobila mjesečno uz cijenu od 976.500-1.510.950 jena (otprilike 50.000-75.000 kuna).