{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Najbrži TT sa 340 KS

S
23.2.2009. u 09:52
0
6
Najbrži TT sa 340 KS
0
Najbrži TT sa 340 KS
Iščekivanje najsnažnije i najbrže verzije audijevog popularnog coupea TT je napokon okočnano. Nešto prije zvanične premijere na sajmu automobila u Ženevi pojavile su se prve fotografije modela TT RS koji će svojim performansama postati jedan od najpoželjnijih automobila tog cjenovnog razreda.
Kao što se moglo i očekivati, nakon prilično dugog razvoja i testiranja, ove najsnažnije verzije, Audi ništa nije prepustio slučaju, te je i na prvi pogled jasno da nije riječ o običnom TT-u. Naime, agresivno oblikovani odbojnici sa možda i predimenzioniranim otvorima za zrak, jasno istaknuta proširenja i aerodinamički dodaci, kao i dovoljan broj oznaka RS ne dopušta da se ovog TT-a zamjeni sa bilo čim drugim. U svakom slućaju, već i prije prvih vožnji može se reći da će i ovaj model biti itekako dostojan famozne RS oznake, a zasluge za to idu prije svega na račun sjajnom 2,5-litarskom petocilindrašu koji zahvaljujući prednabijanju usisanog zraka isporučuje čak 340 KS i 450 Nm obrtnog momenta.



Naravno, za odlične performanse dostojne jednog Audija sa RS predznakom nije dovoljan samo snažan motor, pa je tako TT dobio pogon na sve točkove, ali i odličan šestostepeni ručni mjenjač. Naravno, naknadno bi trebao biti dostupan i hvaljeni DSG mjenjač sa dvostrukim kvačilom, ali i bez njega performanse su zaista vrhunske. Tako ubrzanje do 100 km/h traje svega pet sekundi, dok će maksimalna brzina elektronikom biti ograničena na „samo“ 250 km/h. Moć zaustavljanja će biti jednako iimpresivna zahvaljujući kapacitetnijim kočnicama koje su obdarene većim, perforisanim, diskovima i snažnijim čeljustima.



Također, pored agresivnije oblikovane karoserije RS će se definitivno isticati i posebno oblikovanom kolekcijom naplataka od lake legure, difuzorom zraka ispod zadnjeg odbojnika, ali i fiksnim spojlerom na zadnjem dijelu koji obezbjeđuje više potisne sile prema tlu na velikim brzinama od skromnog pokretnog spojlera koji je prisutan na ostalim modelima.



Ostali detalji o najsnažnijem TT-u biće poznati tek nakon premijere u Ženevi, dok će zvanična prodaja krenuti par sedmica nakon ovog sajma. Zanimljivo je i to da tržište SAD-a neće imati privilegiju kupovine ovog modela, s obzirom na to da TT RS prema odluci Audija nije zanimljiv ovom tržištu.






Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: