{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Najbrže rastuća marka u auto industriji

S
21.9.2010. u 11:05
0
0
Najbrže rastuća marka u auto industriji
0
Najbrže rastuća marka u auto industriji
Prema izvještaju Interbranda, agencije za praćenje razvoja svjetskih marki, Hyundai je i u ovoj godini zadržao poziciju najbrže rastuće marke u auto industriji. Zahvaljujući jasnoj strategiji i viziji u 2010. godini Hyundai se na listi najvećih svjetskih marki popeo za četiri pozicije (trenutno je 65.), uz rast vrijednosti marke od 9,4% u odnosu na godinu ranije. U auto industriji Hyundai se nalazi na odlčnoj osmoj poziciji.
Sa procjenjenom vrijednosti marke na oko 5,033 biliona USD, Hyundai je u stalnom usponu. Prvo pojavljivanje Hyundai-a na listi »Top 100 globalnih brandova« bilo je 2005. godine, kada je kompanija zauzimala 84. mjesto. Od tada do danas, Hyundai bilježi konstantni rast.

"Dubinskom analizom vidljivo je da Hyundai uspješno sprovodi svoju strategiju po pitanju kvalitete i dizajna vozila. Uz to prepoznatljivost Hyundai marke u svijetu je u naglom usponu zahvaljujući inteligentnom marketinškom pristupu i oglašavanjima na događajima poput Svjetskog prvenstva u nogometu ili Super Bowla u SAD-u. Očigledno je da Hyundai strategija funkcioniše" - navodi se u saopštenju Interbrand-a.

Pozicija Hyundai-a kao četvrtog najvećeg proizvođača automobila u svijetu je bolja iz dana u dan zahvaljujući između ostalog uspješnim strategijama na velikim tržištima poput SAD-a i Kine, kvaliteti vozila i različitom pristupu na pojedinim tržištima. Tako npr. nova Sonata ruši sve rekorde prodaje u SAD-u, a na tržištu Kine Hyundai je udvostručio prodaju u 2009. godini u odnosu na godinu ranije. Također, na evropskom tržištu Hyundai bilježi konstantni rast zahvaljujući vozilima "i generacije", razvojnom centru u Njemačkoj i fabrici u Češkoj Republici.

Interbrand, globalni lider u procjeni vrijednosti marke, u partnerstvu sa BusinessWeek-om je osnovan 1974. godine. Danas Interbrand ima svoja predstavništva u više od 30 gradova iz 20 zemalja širom svijeta i važi za najutjecaniji izbor u procjeni vrijednosti marke.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: