auto
1

Nagradna igra Hyundaija inspirisana svjetskim prvenstvom u Brazilu

Klix.ba
Hyundai Motor Company kao partner svjetskog prvenstva u Brazilu 2014. godine zvanično je predstavio jedan od svojih programa “Be there with Hyundai”. Ovim programom svi korisnici mogu učestvovati u kreiranju i izabiru slogana timova koji su se kvalificirali. Slogani sa najviše glasova će biti objavljeni krajem aprila i isti će biti aplicirani na autobusima u kojima će se prevoziti nacionalni timovi.

Lansiranjem ove kampanje još 2006. godine u Njemačkoj se pokazalo kao uspješan marketinški potez i izazvao je veliki interes javnosti. Ekskluzivni program ovog automobilskog proizvođača se nastavio u Južnoj Africi 2010. godine. Program je aktivno involvirao hiljade fudbalskih fanova širom svijeta.

"Unaprijed se radujemo briliantnim i kreativnim sloganima kreiranim od strane fudbalskih fanova širom svijeta.“ rekao je Tak Uk Im glavni šef operacija, "Istovremeno vjerujemo da će ovaj program pojačati interes za prvenstvom kao i dodatno doprinijeti jačanju brenda kao zvaničnim partnerima ovog turnira."

Kako bi se uključili u takmičenje u kreiranja slogana, korisnici moraju se logirati na FIFA.com stranicu www.fifa.com/bethere. Učesnici će moći predložiti slogan za svaki nacionalni tim Svjetskog prvenstva od 17. oktobra do 27. februara 2014. godine. Učesnici mogu predložiti samo jedan slogan po zemlji.

Tri najbolja slogana po timu će biti objavljena na FIFA.com za javno glasanje sredinom aprila 2014. godine, tako da fanovi širom svijeta će moći glasati za najbolji koji će predstavljati nacionalni tim. Hyundai planira obezbijediti pobjednicima mnoštvo nagrada, kao što su slika sa reprezentativcima i njihovim sloganom kao i FIFA-in paket za svjetsko prvenstvo uključujući karte za 16 mečeva, let i hotelski smještaj

Potpisivanjem sponzorskog ugovora sa FIFA-om uključujući svjetsko prvenstvo u Koreji/Japanu u 1999. godini, Hyundai se uspješno predstavio kao oficijelni automobilski partner svjetskih prvenstvava održanih 2002., 2006. i 2010. godine, kao i mnogih drugih FIFA turnira. Hyundai je 2010. godine produžio sponzorski ugovor sa FIFA-om do 2018. i 2022. godine. Sponzorisanjem međunarodnog fudbala Hyundai je izvanredno podigao imidž brenda i samu svijest o istom.

Vezani članci