Corvette na Nurburgringu
0

Muscle car hara u Zelenom paklu

Sarajevo-x.com
Već godinama u svijetu sportskih automobila vrijedi teza da auto koji ne prođe ultimativni test na legendarnoj stazi Nurburgring i ne pokaže svoje performanse u pravom svijetlu, nije pravi sportski automobil. Chevrolet Corvette ZR1 dokazala je i mnogo više od toga.

Naime, zahtjevna konfiguracija ove staze koja ima sve od izuzetno teških zavoja i šikana do vrlo dugačkih pravaca, od svakog automboila iziskuje maksimum, te se i najmanje greške u podešenjima ovjesa ili kočnica mogu najbolje otkriti upravo na Ringu. I dok se među vladare Nurburgringa ubrajaju bez izuzetka evropski supersportisti, Amerikanci su odlučili stati u kraj pričama o predpotopnoj tehnologiji na njihovim automobilima i pokazati Evropljanima da ih mogu poraziti na domaćem terenu. Tačnije, to je već uspjelo Japancima, koji su sa fenomenalnim Nissanom GT-R koji je i razvijan na Nurburgringu postavili najbrže vrijeme među serijskim automobilima. Ovaj put Chevrolet je uz ozbiljne namjere dovezao potpuno cestovnu Corvette ZR1 , sa gumama i gorivom koji se koriste i u cestovnoj upotrebi. Tačnije jedini vanserijski dodaci bili su aparat za gašenje požara i telekomunikacijski uređaj.

Inžinjer koji je zaslužan za razvoj ZR1 bio je i za upravljačem ovaj put, te je, kako kaže, iz kruga u krug imao sve više pouzdanja u automobil. Rezultat su respektabilnih 7 minuta i 24,6 sekundi, što je vrijeme koje će namučiti sve predsotjeće supersportiste. Corvetti je ovaj rezultat uz opsežna poboljšanja ovjesa obezbjedio prije svega 6,2-litarski motor koji zahvaljujući superpunjačima isporučuje čak 638 KS, i katapultira Vette od 0 do 100 km/h za samo 3,4 sekunde.

Svi oni koji žele ovim muscle carom modernog doba krenuti u pohode na Nurburgringu moraće sačekati do kraja ove godine, kada stiže u prodajne salone.