auto
0

Može li Toyota na Le Mansu završiti ispred Audija?

Klix.ba
Pored činjenice da su u Toyoti zaista uradili mnogo posla za LMP1 prototip TS030 Hybrid, s kojim su prošle godine premijerno nastupili na 24 sata Le Mansa, kažu da ipak nisu sigurni hoće li sve to biti dovoljno da se prekine dominacija Audija u kojem žive za Le Mans.

Japanska firma prošle je godine na stazi La Sarthe čak bila u situaciji da neko vrijeme vodi trku ispred Audija, ali sreća ih nije dugo pratila. Jedan LMP1 prototip završio je na otpadu nakon strahovitog udesa Anthonyja Davidsona, dok je drugi morao odustati zbog kvara motora.

"Mnogo stvari smo poboljšali u odnosu na prethodnu godinu i nadamo se kako će sve skupa imati efekta, ali pored oponenta kao što je Audi bilo bi krajnje neozbiljno biti uvjeren u pobjedu", kaže šef tima Yoshiaki Kinoshita. U prilog Toyoti ide činjenica da su prošle godine u posljednje četiri trke Svjetskog šampionata izdržljivosti tri puta stigli do pobjede.

"Veoma naporno smo radili preko zime, ali smo svjesni da su naporno radili i u Audiju. Vjerujem da nas čeka veliki okršaj", kaže Alex Wurz, fabrički vozač Toyote i dvostruki pobjednik legendarnog francuskog klasika.

Toyota je 15 puta učestvovala na 24 sata Le Mansa, a najbliži pobjedi bili su 1999. godine, kada su iza pobjedničkog BMW-a LMR V12 kasnili samo jedan krug. Hoće li Toyota, nakon Mazde, biti drugi japanski proizvođač koji je pobijedio na Le Mansu saznat ćemo u popodnevnim satima 23. juna. Ako ništa drugo, Toyotini benzinski motori zvuče neuporedivo bolje od Audijevih dizela.

Vezani članci